Megane Conquest danas je jedan pod najtraženijih modela Renaulta na tržištu iako uz Koleosa predstavlja sam vrh ponude ove francuske marke. SUV s kosim, "coupeovskim" stražnjim dijelom vrlo je atraktivan, a dobar dizajn spaja s visokom razinom praktičnosti i prostranosti.
Conquest je dizajnerski vrlo dobro pogođen. Kombinacija SUV-a i coupea danas je sve više in, a svidjela se i kupcima Renaulta koji su ubrzo nakon premijere ovog auta svoj fokus skrenuli s Kadjara na Megane Conquest. Prilično velik SUV dugačak je 457 centimetara što ga čini jednim od najvećih ali najprostranijih kompaktnih SUV-ova na tržištu.
Praktičnosti ne pomaže stražnji kosi dio, no unatoč tome straga ima dovoljno mjesta za glave osoba visokih do 190 centimetara. Sasvim dovoljno. Isto vrijedi i za prostor za noge. Ako niste viši od 190 centimetara, ugodno ćete se osjećati. Prtljažnik je s 513 litara zapremine izuzetno prostran.
Kabina je dizajnirana tipično za novije modele Renauta, s velikim uspravnim dodirnim zaslonom i vrlo raskošnim digitalnim instrumentima ispred vozača. Dizajn unutrašnjosti je vrlo moderan, a izrada i materijali ostavljaju dojam vrlo visoke kvalitete.
Testirani model opremljen je benzinskim motorom za kojeg imamo samo riječi pohvale. Riječ je o dobro poznatom 1,3 litrenom agregatu koji se ugrađuje još u Nissan i Mercedes. Na papiru razvija 158 KS, no u praksi imate dojam da je snage i više. Posebno prilikom međuubrzanja koje ovaj auto obavlja vrlo brzo. Subjektivni dojam mnogo je bolji od tvorničkog podatka o ubrzanju do 100 km/h za 9,1 sekundu.
Pogon velike pohvale zaslužuje i zbog komfora. Opremljen je blagim hibridnim sustavom kojeg ćete primijetiti samo po gašenju motora kad otpustite gas. Kada se vozite umjereno motor radi vrlo tiho te odlično "surađuje" s automatskim mjenjačem koji ima dvije spojke i sedam brzina. Uz agresivniju vožnju motor postaje malo glasniji, no još uvijek u granicama onoga što bismo okarakterizirali kao tiho.
Pohvale zaslužuje i potrošnja. Na testu je ona uz umjerenu kombiniranu vožnju vožnju iznosila 6,1 l/100 kilometara. U gradskoj vožnji prosjek je bio 7,3 l/100 kilometara, a uz vrlo agresivnu vožnju podigli smo ga na 9 l/100 kilometara. Vrlo dobro za veliki SUV s benzinskim motorom.
Ovjes je prvenstveno komforan. Automobil se jako dobro snalazi na lošijim cestama kakvim obiluje Hrvatska. Pri agresivnijoj vožnji primjetno je naginjanje karoserije, no auto vrlo dobro drži pravac koji mu zadate prosječno preciznim i izravnim upravljačem. Sve u svemu, može se u njemu i jutiti, no Megane Conquest bolje se "osjeća" kada od njega tražite komfor. Pri visokim brzinama na autocestama maksimalno je uvjerljiv.
Megane Conquest je vrlo dobar automobil bez nekih izraženih minusa. Kompletan paket, vrlo prostran praktičan i odlično motoriziran. S obzirom na to koliko su u posljednje vrijeme narasle cijene automobila cijena od 262.900 kuna za ovaj auto nije pretjerana jer se radi o modelu s vrlo bogatim i atraktivnim RS-Line paketom opreme (detaljniji opis opreme potražite na dnu), najsnažnijim motorom u ponudi i automatskim mjenjačem.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
dimenzije: 457 x 182 x 158 cm
obujam: 1330 ccm
snaga: 116 kW/158 KS
0-100 km/h: 9,1 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 5,8 l/100 km
cijena: 260.900 kn (testni model), 211.900 kn (osnovni Megane Conquest )
Važnija oprema Renault Megane Conquest R.S. Line TCe 160 EDC
Alunaplatci 18", automatska dvozonska klima, digitalni instrumenti 10", dodirni zaslon 9,3", navigacija, bežično punjenje mobilnog telefona, sjedala presvučena Alcantarom, grijana prednja sjedala, grijani upravljač, parking senzori od 360", kamera za vožnju unatrag, RS ine vanjština i unutrašnjost, adaptivni tempomat...