To je to što me zanima!

Test redizajnirane Lagune: Velike promjene nije trebala

U segmentu koji pokriva, Laguna je toliko dobro pozicionirana da su u Renaultu odlučili da nisu potrebne velike promjene. Novost je 4Control upravljanje kotačima
Vidi originalni članak

Renault je Lagunu isključio iz radikalnih dizajnerskih korekcija. Nije to zato što ista manje vrijedi, baš suprotno, razlog leži u činjenici da je Laguna u segmentu koji pokriva toliko dobro pozicionirana da su u Renaultu odlučili da potrebe za većim promjenama nema. Novost je 4Control sustav upravljanja kotačima koji ovu gusjenicu čini lako pokretljivom u uskim prostorima jednako kao što pri vožnji u zavojima omogućuje sinkronizirani ulazak kotača u krivine. Uz motor na testu koji razvija 150 KS i prosječnu potrošnju do 8 litara pričamo o limuzini koja se ne treba brinuti o svojoj budućnosti.

Idi na 24sata

Komentari 27

  • euzebije 19.11.2014.

    bolji je od škode favorit

  • batman777 19.11.2014.

    govno od auta, imao jednom i nikad više, nema kaj se nije pokvarilo na tom autu

  • otilliaOS33 17.11.2014.

    meni lijep auto, udoban, prostran, dovoljno snažan....za obitelj idealan.

Komentiraj...
Vidi sve komentare