Na zagrebačkoj Medvednici isprobali smo obnovljeni Outlander te novi pick up L200. Pored mnogo tehnoloških novosti automobili donose i novi dizajn.
To je posebice vidljivo na Outlanderu, čiji je prednji dio inspiriran izgledom tradicionalne samurajske kacige. Istu dizajnersku filozofiju će u budućnosti slijediti i drugi modeli Mitsubishija. Obnovljen je i stražnji dio, a novi su i naplatci promjera 18 inča. Ono što je najviše primjetno u vožnji je mnogo manja buka. Također su poboljšane performanse te je povećana sigurnost. Za to se pobrinuo novi sustav pogona, aktivni tempomat koji sam održava udaljenost, sustav automatskog kočenja te mnogi drugi novi sigurnosni sustavi. Obnovljeni motor sad zadovoljava Euro6 standarde. Ima 150 KS, a prema tvorničkim podacima troši 5,3 l/100 km. Za sada su u ponudi izvedbe s pogonom na sve kotače s ručnim ili automatskim mjenjačem te s dvije razine opreme. Cijena osnovnog Outlandera iznosi 289.900 kuna.
Potpuno novi pick up L200 ostaje vrlo moćan radni stroj, no primjetna je mnogo veća udobnost u vožnji te osjetno smanjena razina buke u odnosu na prethodni model. U ponudi je radna ClubCab izvedba koja ima pomoćnu stražnju klupu s dva skučenija sjedala te DoubleCab s klasičnom stražnjom klupom. Motori u ponudi su 2.4-litreni dizeli snage 154 i 181 KS. ClubCab je zbog posebne zakonske regulative oslobođen trošarina te stoji od 222.900 kuna.