To je to što me zanima!

Tehnološka revolucija: Otkrijte sve tajne novog VW Passata

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Volkswagen nikad u povijesti nije predstavio automobil s toliko novih tehnologija. U dizajnerskom smislu novi Passat je evolucija, no ispod lima je revolucionaran
Vidi originalni članak

Novi Passat , jedan od najvažnijih svjetskih automobilskih noviteta ove godine, redakcija 24Auto isprobala je među prvima, u sklopu svjetske prezentacije na Sardiniji.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Automobil koji je u 41 godinu postojanja prodan u više od 22 milijuna primjeraka dobio je osmu generaciju. Veliku pažnju automobil bez sumnje privlači i u Hrvatskoj. Ovo je uvjerljivo najprodavaniji automobil srednje klase, posebno popularan kod tvrtki kod kojih završi gotovo 90 posto prodanih Passata . Auto je u dizajnerskom smislu ponovno evolucija, a ne revolucija, doduše nešto odvažnija nego što je to bila kod zadnje smjene generacija. Najviše novosti je ispod lima.

Volkswagen

Poslovni kralj je najveći tehnološki iskorak u povijesti VW-a

Novi Passat je lakši 85 kilograma, jednako velik, no zato osjetno prostraniji. Svi benzinski i dizelski motori u ponudi imaju turbo, a najzanimljivija novost je 2.0 TDI Biturbo s 240 KS koji dolazi u kombinaciji s DSG mjenjačem i pogonom na sve kotače

Suprotno dosadašnjoj tradiciji, u dužinu novi Volkswagen Passat nije rastao, no zato je za osam centimetara povećan međuosovinski razmak, a to je izgledu dalo više dinamike i u unutrašnjosti donijelo više mjesta.

Posebno impresivan je prtljažnik - 586 litara kod limuzine i do 1780 litara kod karavana Varianta. Tehnološki gledano, kako tvrde, novi Passat je najveći korak naprijed u povijesti Volkswagena. Auto je lakši oko 85 kilograma , a to u kombinaciji s novim motorima i ovjesom donosi dinamičnija vozna svojstva.

Svi motori koriste turbo tehnologiju , imaju start-stop sustav i zadovoljavaju euro 6 normu, a raspon njihove snage kreće se od 120 do 280 KS. U prosjeku troše 20 posto manje. Najzanimljiviji među njima je novi 2.0 TDI s dva turbo punjača, 240 KS i 500 Nm koji serijski dolazi s DSG mjenjačem i pogonom na sve kotače. Ipak, u Hrvatskoj se najviše očekuje od slabijih dizela, osnovnog 1.6 sa 120 i 2.0 TDI-a sa 150 KS. Apsolutna novost je i hibridni plug in sustav s 204 KS u Passatu GTE. Od brojnih novih tehnologija, mnoge su apsolutna novost u klasi.

Volkswagen

Passat je tako moguće dobiti uz potpuno digitalne multifunkcionalne HD instrumente, internetski sustav Car Net Guide koji donosi brojne aplikacije, trailer assist sustav za lakše manevriranje s prikolicama ili sa sustavom kamera koje prikazuju okoliš auta iz ptičje perspektive i olakšavaju parkiranje.

U ponudi su i dalje tri paketa opreme, a cijena osnovnog modela još nije poznata. Neslužbeno smo saznali kako bi trebala ostati na razini prethodnog modela, dakle niže od 190.000 kuna. Trenutačno iz tvornica izlazi jedan novi Passat svakih 29 sekundi, no taj će tempo trebati i ubrzati jer novi će model bez sumnje biti još veći bestseller.

Idi na 24sata

Komentari 126

  • iluminat 29.10.2014.

    Ako se osvrnemo od kraja '80.-ih pa na ovamo, svaka nova generacija motora troši 10-20% manje goriva od prethodne. (tvrde proizvođači). Po toj logici, današnji automobili bi trebali u prosjeku trošiti manje od 1L goriva na 100km. Kakvo je realno stanje? heheee, MARKETING NAŠ SVAGDAŠNJI.

  • KnezDomagoj 29.10.2014.

    Novi Ford Mondeo je korak ispred novog Passata.

  • user_383966 29.10.2014.

    mene samo zanima kak se te dvije turbine ponašaju nakon 150 000 km, pogotovo kombinacijom gradske vožnje...mogu si zamisliti kak je održavati takav auto. vozio dva pasata (zadnji i predzadnji model - 2.0 tdi) al više sam proveo u zamjenskom vozilu. stalno neko sranje..

Komentiraj...
Vidi sve komentare