Da Tipo nije jeftini auto za siromašnija tržišta, jasno je već na prvi pogled. Dobar izgled i vrlo bogata oprema ukomponirani su s niskom cijenom.
Ova prostrana kompaktna limuzina, primjerice, za 105.640 kuna nudi dizelski motor s 95 KS, alunaplatke od 16 inča, audiouređaj, električni paket, klimauređaj, parkirne senzore...
Najskuplji model u ponudi povrh toga ima 120 KS snažni dizelski motor, naplatke od 17 inča, automatsku dvozonsku klimu, tempomat, i sve to za 137.372 kuna, što je cijena oko koje kod nekih konkurenata tek počinje osnovna ponuda. Zato i ne čudi da je Fiat i prije prezentacije u Hrvatskoj prodao čak 80 automobila.
Iako ima niskobudžetnu cijenu, Tipo nije nalik tipičnim modelima za siromašna tržišta. Plastika u unutrašnjosti je kvalitetna kao i sama izrada, a vozne karakteristike su vrlo dobre. U 454 cm dugoj karoseriji ima mnogo mjesta, a u prtljažnik stane raskošnih 520 litara.
Tipo je svoje ime dobio po slavnom Fiatu iz 1988. koji je prodan u dva milijuna primjeraka, a s obzirom na viđeno lako se može dogoditi da takav uspjeh ponovi i novi Tipo. Pogotovo kasnije tijekom godine kad ponudu upotpuni i klasični kompakt s kosim stražnjim kraje te karavanski Tipo.