Izuzmemo li skupe sportske i premium automobile, kabrioleti su danas skoro izumrli. Stoga se Volkswagen odlučio na novi eksperiment - pretvoriti kompaktni SUV u kabriolet. T-Roc je stoga definiciji “čudna biljka”, no kad ga ugledate u stvarnosti zapravo ne izgleda nimalo čudno.
Ovo je zapravo legitimni nasljednik Golfa Cabrio uz osjetno više mjesta u unutrašnjosti i iskoristiviji prtljažnik. U njega stane 280 litara a njegov volumen se ne mijenja bez obzira je li krov podignut ili spušten.
Posebno nas je impresionirao platneni krov koji se tijekom vožnje spušta vrlo brzo, za samo devet sekundi a diže tek nešto sporije, za 11 sekundi. To je jedan od najboljih rezultata u svijetu kabrioleta i tako brzo spuštanje i podizanje u svakodnevnoj vožnji čini dosta veliku razliku.
Zaštita od vjetra u vožnji sa spuštenim krovom je među boljima u svijetu kabrioleta, posebno na prednjim sjedalima. S dignutim krovom je izolacija, kako zvučna tako i toplinska, vrlo dobra za jedan kabrio. Buka u unutrašnjosti je veća nego kod klasičnih auta no još uvijek vrlo mala za auto s platnenim krovom.
Benzinski motor sa 150 KS savršeno pristaje ovom autu. Radi mirno i opušteno, a može i dobro povući. Njegova uglađenost ipak više poziva na opušteno krstarenje. Isto vrijedi i za ovjes - dobar je pri jurnjavi, ali ćete se mnogo bolje osjećati pri opuštenoj vožnji.
Cijena? Visoka je, no onaj tko želi kupiti kabriolet spreman je platiti više. Iako je 376.455 kuna za testni ili 232.313 kuna za osnovni T-Roc cabrio mnogo novca, ovo je još uvijek jedan od najjeftinijih kabrioleta na tržištu.
masa: 1440 kg
dimenzije: 427x181x152 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 9,6 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 6,7 l/100 km
cijena: 376.455 kn (testni model), 232.313 kn (osnovni model)
Testirani Volkswagen T-Roc Cabrio 1.5 TSI R-Line u opremi ima adaptivno podešavanje ovjesa, sjedala presvučena kožom, alunaplatke 19”, Beats audiosustav 400 W, grijanje sjedala i prednjeg stakla...