Želite li auto u kojem će se svi, ali baš svi, okretati za vama - Twizy je idealan izbor. Toliko upita, začuđenih pogleda, smijeha i veselog dobacivanja djece s pločnika nismo doživjeli ni u jednom automobilu koji smo testirali u 24sata.
Iako ovo “automobil” treba shvatiti vrlo uvjetno. Twizi je po definiciji četverocikl, što znači da njegovu sporiju izvedbu mogu voziti i osobe mlađe od 18 godina. Ali i ako zaboravimo na definiciju, Twizy se u mnogočemu razlikuje od tipičnog auta. Na “luksuz” poput staklenih bočnih prozora zaboravite, kao i na radio, bilo kakvu vrstu klimatizacije ili grijanja. Toga u Twizyju nema ni uz nadoplatu.
Vrata s plastičnom ceradom umjesto prozora i patent zatvaračem koji služi za otvaranje prozora nisu serijska oprema, odnosno za njih se mora nadoplatiti. Također na tim vratima nema vanjske kvake niti brave, a želite li ih otvoriti, morate posegnuti u unutrašnjost što je lako moguće jer vrata ne zatvaraju unutrašnjost u potpunosti. Twizy dakle ne možete ni zaključati, a rupe pokraj vrata će tijekom jačeg pljuska propustiti dosta vode i pošteno otuširati putnika na stražnjem sjedalu.
Pa ipak, unatoč svim ovim nedostacima, Twizy nas je osvojio na prvu. Na sve smo se navikli, a jedino što nam nije prestalo smetati do kraja testa bila je činjenica da svi na cesti i oko nje jednostavno bulje u vas. Ni jedan auto nije okretan poput Twizyja, parking nije nikad problem, a osjećaj u vožnji je vrlo sirov i zabavan. Serva nema, nije ni potreban, a kroz zavoje prolazi poput kartinga, pa bismo poželjeli da može i brže od ograničenih 80 km/h. Ubrzanja do 50, 60 km/h su takva da bez problema pratite i one brže prilikom starta na semaforu, a maksimalna brzina dovoljna da zakonski možete i na autocestu, iako tako nešto nije nimalo ugodno iskustvo, pogotovo kad vas počnu prestizati kamioni.
No Twizy nije ni sposoban za dulja putovanja jer realno s jednim punjenjem prelazite 60-70 kilometara. Zbog male baterije punjenje je relativno brzo, traje tri sata na kućnoj utičnici. Nevjerojatno, no mjesta ima dovoljno za dvije odrasle osobe ili za nižeg vozača i dječju sjedalicu. Za grad je Twizy odličan automobil, no kao i sva električna vozila - skup.
dimenzije: 234x139x145 cm
motor: električni
snaga: 13 kW/17 KS
ubrzanje (0-45 km/h): 6,1 s
najveća brzina: 80 km/h
doseg: 90 km/60-70 km realno
cijena: 106.480 kn (testni model) 99.900 kn (bez doplata)
Testirani Renault Twizy Intens Red 80 FP u opremi ima stražnje parkirne senzore, alunaplatke 13”, bočna vrata, grijano prednje staklo, metalik boju, okvir u crnoj boji, presvlake u boji vozila...