To je to što me zanima!

'Ako ne budemo najbolji u tome što radimo, nećemo to ni raditi'

Na službenoj press konferenciji na sajmu u Ženevi, Rimac je predstavio konačnu verziju svojeg električnog hiperautomobila C_Two, ali i i finalnu verziju tehnologije električnog pogona
Vidi originalni članak

Na međunarodnom Salonu automobila u Ženevi tvrtka Rimac Automobili predstavila je konačnu verziju svojeg električnog hiperautomobila C_Two, čiji su prvi prototipovi već u proizvodnji. Cilj tvrtke i projekta C_Two pomicanje granica i podizanje letvice.

- Ako ne budemo najbolji u onome što radimo, nećemo to niti raditi - izjavio je Rimac.

Na službenoj press konferenciji, Rimac prezentirao je i finalnu verziju tehnologije električnog pogona za proizvodnju. Na prototipovima C_Two radit će se na stotine testova kako bi tehnologija dobila sve potrebne globalne certifikate. 

'Novi Pininfarina Battista koristi naš pogonsk sustav'

Mate Rimac potvrdio je i da novi Pininfarina Battista, superautomobil koji je također danas predstavljen u Ženevi, koristi pogonski sustav njegove tvrtke i da su iznimno ponosni na to.

POGLEDAJTE VIDEO:

U priopćenju uoči početka predstavljanja u Ženevi, Rimac Automobili ističu kako je od početka ove godine krenuo intenzivan program testiranja uz konstatan rad na razvoju novih tehnoloških rješenja na C-Two, a već je napravljeno stotine testova kako bi hiperautomobil zadovoljio sve inicijalne ciljeve i globalne homologacijske propise. 

Na svoju ženevsku premijeru u finalnoj verziji, C_Two je stigao u bijeloj Galactic White boji u kombinaciji s plavim karbonskim elementima. Interijer je usavršen s mat finišem karbonskih umetaka te šavovima u unutrašnjosti u petrolej plavoj boji.

Iz Rimac automobila ističu da je monocoque šasija njihov vlastiti proizvod i ujedno najveći karbonski element izrađen u autoindustriji i šire, s integriranim baterijama i pogonom, a šasija s krovom teži manje od 200 kilograma

Kao što je već otprije poznato, Poznato je kako C_Two pokreću četiri elektromotora s ukupnom snagom 1914 KS i stalnim okretnim momentom 2300 Nm, što je dovoljno da do brzinu od 100 km/h dosegne za 1,97 sekundi i za maksimalnu brzinu 415 km/h. Baterija kapaciteta 120 kWh jednim punjenjem omogućava domet do 650 kilometara.

- Predstojeći izazov nam je homologirati automobil i izaći s njim na tržište sljedeće godine, zaključio je Rimac.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 167

  • dopizdilomi 10.03.2019.

    Mi imamo "autoindustriju" koja radi na električnim tehnologijama za automobile a onda Nijemci koji žele investirati u te tehnologije i razvijati "strujne automobile" odu u Srbiju, koja nije ni u EU, ni u NATO-u, koja nije "politički povezana" sa Njemačkom i tamo otvaraju tvornicu i kreću iz početka a ovdje skoro imaju sve gotovo. Koga pitati tko je podbacio država, politika, Rimac ili svi?

  • inidlaM 05.03.2019.

    Dobri ste u prodavanju magle, ali elona muska ne skinete.

  • bbbdado 05.03.2019.

    Za koga radite te automobile i koliko ste ih do sad napeavili od kad postoji tvrtka ? Koliko ste ih prodali ?

Komentiraj...
Vidi sve komentare