Novi Levorg koji je ovih dana stigao u Hrvatsku sasvim je tipičan Subaru i potpuno neobičan karavan srednje klase. Od prosjeka se izdiže već na prvu, po velikom otvoru za usis zraka.
Ovo je dizajnersko-funkcionalni detalj kakav ne nudi niti jedan drugi automobil u klasi i koji je tipičan za Subaru modele s turbomotorom. No i po ostalome Levorg je potpuno drugačiji od drugih. Pogon na sve kotače je serijski, drugog izbora kupac nema.
Nadalje u ponudi je samo jedan motor i to benzinski bokser, tip motora kojeg u ovoj klasi ne nudi niti jedan proizvođač. Također jedini mjenjač u ponudi je automatski s kontinuiranim varijabilnim prijenosom. Rezultat svega ovoga je jedinstveni automobil s odličnim voznim svojstvima. Turbomotor obujma 1,6 litara razvija 170 KS i ima odličan sportski zvuk. Performanse su vrlo dobre, ubrzanje do 100 km/h traje 8,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 210 km/h.
Ponašanje u vožnji je također vrhunsko, prvenstveno zbog niskog težišta ali i zbog Subaruovog pogona na sve kotače koji je bez sumnje među najboljima u klasi. Iako je vrlo kompaktan za automobil srednje klase (469 cm dužine), Levorg je u unutrašnjosti prostran te ima prtljažnik od 522 litre. U Hrvatskoj se nude dvije izvedbe koje se razlikuju po opremi, a osnovni Levorg stoji 231.069 kuna. S obzirom na automatik i pogon na sve kotače to i nije puno.