To je to što me zanima!

Subaru je uvijek bio drugačiji, a novi XV je pravi dokaz za to

Dok svi moderni SUV-ovi zanemaruju terenske sposobnosti, novi Subaru XV ih stavlja u prvi plan. Kompaktni SUV serijski ima pogon na sve kotače i automatski mjenjač, a od podloge je udaljen čak 22 centimetara
Vidi originalni članak

Prošla generacija Subaru XV-a bila je prilično uspješna na našem tržištu, a tim stopama želi krenuti i novi XV koji se u poplavi gradskih i kompaktnih namjerava istaknuti vrhunskim terenskim karakteristikama. Da auto nije samo šminka, nego i terenac koji lako može parirati i nekim razvikanim 4x4 zvijerima, uvjerili smo se na zahtjevnoj offroad ruti po brdima u okolici talijanske Bologne gdje nas je XV bez problema izvlačio iz situacija u kojima ne bismo na prvu vjerovali ni klasičnom Jeepu ili Ladi Nivi.

XV je jedinstven po mnogočemu. Ovo je jedini SUV u klasi koji ima serijski pogon na sve kotače, jedini s bokser motorom i jedini sa serijskim automatskim mjenjačem. Također, ovo je jedini auto u klasi koji serijski nudi i širok spektar tehnologija za pomoć u vožnji, od adaptivnog tempomata pa do sustava za držanje u voznom traku. Naposljetku, u seriji je i  X-Mode sustav pomoći pri terenskoj vožnji koji znatno olakšava mnoge teške offroad situacije. S obzirom na sve to s cijenom od oko 185.000 kuna, XV se doima kao best buy bez konkurencije u klasi, no samo ako 4x4 pogon i automatski mjenjač zaista trebate i želite.

Zbog pogona na sve kotače koji zauzima dosta mjesta XV nije među najprostranijim autima u klasi, štoviše prtljažnik od 380 litara je prilično skroman rezultat za kompaktni SUV, no zato na stražnjoj klupi ima sasvim dovoljno mjesta. XV je u pravilu vrlo zabavan auto na cesti, a samo nekima će smetati karakterističan rad CVT automatskog mjenjača koji pomalo ubija volju za jurnjavom. S druge strane, on je iznimno komforan, pogotovo pri umjerenijoj vožnji.

Na terenu je XV pravi gazda sa svojim odličnim 4x4 pogonom i udaljenosti od podloge od čak 22 cm, što je mnogo više od prosjeka klase. U ponudi su dva motora. Bokser obujma 1,6 litara ima 114 KS, a snažniji od 2 litre 156 KS. Tu su i četiri razine opreme, no već  osnovna ima i više nego većina kupaca treba. 

Idi na 24sata

Komentari 7

  • 30.01.2018.

    Subaru je i dalje privlačan ima ono nešto što drugi nemaju ali oni kao da ne žele prodati svoje modele, u svakom modelu imaju druge motore, nova impreza sa 1.6 benzincom od 115ks kao da nisu mogli ubacit još 1.6 turbo iz levorga ili 2.0 dizel koji je dostupan samo u starom XV,Outbacku i Foresteru, ponuda motora im varira od modela do modela a svi ti motori bi mogli biti u svakom njihovom modelu. To im je najveća mana.

  • zmaajo 29.01.2018.

    Subaru je po pouzdanosti i voznim osobinama apsolutno nenadje*iv. Ako je itko vozio sti, zna o čemu pričam. Dizajn im bas i nije nesto, ali subaru se i ne kupuje da bi se pokazivali po gradu i hranili svoj ego.

  • jluci82 29.01.2018.

    Kod Subarua je standard pogon na sve kotače.Sjećam se kao dijete gradskog modela Justy-čak je i on imao stalan pogon na sve kotače.S obzirom na kvalitetu naših lokalnih prometnica,Subaru je voznim osobinama i kvalitetom izrade kao stvoren.Zadnjih godina im se i dizajn popravio.

Komentiraj...
Vidi sve komentare