Iako Subaru svi doživljavaju jednom od najmanjih glavnih automarki na svijetu, japanski proizvođač ipak proizvodi zavidan broj auta.
Prošle je godine to bilo više od milijun primjeraka. Ipak, 70% posto toga proda se u SAD-u, a u Europu dolazi manje od 5%.
Nova Impreza radi radikalan zaokret, što je vidljivo po dizajnu. Sportski pedigre više nije u prvom planu, kod novog modela koji je nastao na potpuno novoj platformi ističu se sigurnost, dobra cijena odnosno odnos uloženog i dobivenog, a ostaju poznate vrijednosti po kojima je Subaru i dalje poseban, bokser motor i serijski simetrični pogon na sve kotače.
Impreza je s 446 cm jedan od najvećih kompakta i stoga u unutrašnjosti ima jako mnogo mjesta straga, no prtljažnik je s 385 litara prosječan. Unutrašnjost je vrhunska, sve je puno mekanih materijala, a završna obrada savršena. Mogućnosti odabira kod Impreze zapravo nisu velike. Nudi se šest boja karoserije, tri paketa opreme, a u pogledu motora, mjenjača i pogona nemate što razmišljati, nudi se samo 1,6-litreni benzinac, CVT automatik i pogon na sve kotače. Dizela nema niti će ga i biti jer Subaru je odustao od dizela.
Motor je benzinac bokser koncepcije koji, osim Subarua, danas koristi jedino Porsche. Zbog toga je težište auta niže. Pogon na sve kotače je među najboljima na svijetu, a dodamo li tome odličan upravljač, smanjenu masu, do 100 posto kruću karoseriju i novi ovjes koji dopušta 50% manje naginjanja, jasno je da se Impreza odlično vozi. Tako dobro da bismo poželjeli da motor ima mnogo više od 114 konjskih snaga. Također, dojam pomalo kvari i CVT automatik bez stupnjeva prijenosa koji nije dobro rješenje za jurnjavu. Sve u svemu, Impreza je odličan auto, a u novoj generaciji i prilično povoljan jer za cijenu (162.054 kn) na razini prosječnoga Golfa dobivate auto koji serijski ima alu naplatke, metalik boju, multimediju s dodirnim ekranom, 4x4 pogon, automatiku, hrpu sigurnosnih sustava, pa čak i varijabilni tempomat.