Novi
rezultati gemiusAudience istraživanja još jednom pokazuju snagu Styria
Digital grupacije te apsolutnu nadmoć na hrvatskom internetskom tržištu.
Čak 1.729.752 stvarnih korisnika koji su u studenom posjetila naše
portale, dokaz su uspjeha, kao i podrške vas, naših vjernih čitatelja,
na čemu vam iskreno zahvaljujemo. Osluškujući vaše želje i potrebe,
nastavljamo i dalje s prilagodbom naših portala kako bi vam sadržaj bio
još zanimljiviji, a korisničko iskustvo ugodnije i jednostavnije.
Uspjeh portala Styria Digital grupe
Styria
svojim web stranicama doseže do 72% korisnika interneta u Hrvatskoj te
drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Styria Digital grupacija
već sada ima 300.000 stvarnih korisnika više od prvog konkurenta,
gotovo dvostruko više prikaza te kvalitetu posjeta prikazanu kroz
vrijeme zadržavanja na stranici koje je za čak dvije minute duže, ali ne
stajemo na tome. Portali 24sata.hr na prvom mjestu, njuskalo.hr na
trećem, vecernji.hr na šestom i poslovni.hr na trinaestom mjestu su u
vrhu čitanosti u Hrvatskoj, no daljnji rast planiran je u nadolazećoj
godini kroz dodatna ulaganja u razvoj funkcionalnosti te nove sadržaje.
Jedan
od Styrijinih portala koji je u studenom pokazao zavidan rast je
goal.com kojem se broj stvarnih korisnika, odnosno pravih ljubitelja
nogometa, povećao za fantastičnih 18%.
Ponosni smo na sve naše portale
Višegodišnja
top pozicija portala 24sata.hr među portalima u Hrvatskoj, kao i ostali
specijalizirani portali iz portfelja 24sata - zdravakrava.hr, budi.in,
gastro.hr i klokanica.hr, koji su vodeći po čitanosti u svojim
područjima, dodatni su pokazatelji snage svakog od naših pojedinačnih
portala. Dok konkurencija svoje specijalizirane portale spaja pod jednu
krovnu domenu, mi smo ponosni na svaki od naših portala, a fantastični
rezultati koje svaki od njih ostvaruje, rezultat su truda cijelog tima
ljudi koji brinu o njima kao zasebnim proizvodima.
Portal 24sata.hr u
studenom je čitalo čak 1.141.232 korisnika! Savjete o zdravlju i
vitalnosti je na zdravakrava.hr potražilo više od 170.000 ljudi, dok je
najukusnije recepte i zanimljive kulinarske priče na novom,
redizajniranom gastro.hr pronašlo više od 127.000 korisnika. Čak 116.000
ljubitelja fashion&beauty savjeta i novosti je u studenom čitalo
budi.in, a klokanica.hr je privukla 111.000 roditelja i onih koji to tek
planiraju postati.
Među navedenim uspjesima, moramo izdvojiti i
Facebook fan stranicu 24sata, najveću stranicu u Hrvatskoj uz
LoveCroatia. Naime, s trenutnih 964.000 fanova, imat ćemo dobar razlog
za slavlje jer će uskoro naša stranica zabilježiti svojeg milijuntog
fana!
Pripremamo još iznenađenja
Tim 24sata priprema mnoga
iznenađenja koja će već u prvim mjesecima 2015. godine oduševiti
čitatelje i partnere. Neka od njih su zasigurno i portal za zabavu te
portal za nešto ozbiljniju publiku, a najzanimljivija novost je i
redizajn portala 24sata.hr koji osim vizualnih promjena uključuje i neke
nikad do sada u Hrvatskoj viđene funkcionalnosti, a detalje ćemo vam
otkriti u siječnju.
Istraživanje gemiusAudience
Istraživanje
gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju
sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience
postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve
relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama
istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja
posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na
web adresi: http://www.audience.com.hr/.