Nova studija otkrila je da 30 posto Amerikanaca svoje vijesti čita preko Facebooka, a podaci sugeriraju i da društvena mreža vodi ljude na stranice koje možda i ne bi sami posjetili.
Skoro 80 posto ispitanika (od tih 30 posto) kliknulo je na linkove na vijesti nakon što su se na Facebook ulogirali iz nevezanih razloga, kako bi pregledali statuse prijatelja, postavili novi status ili fotografiju.
Studija istraživačkog centra Pew otkrila je da gotovo polovica Amerikanaca klika na vijesti u svom Facebook feedu, a kako je 64 posto odraslih Amerikanaca na Facebooku, to znači i da svaki treći čita vijesti. No, samo 22 posto Facebook smatra korisnim za vijesti o svijetu, a za njih samo 4 posto Facebook je glavni izvor informiranja.
- Ljudi dolaze na Facebook kako bi dijelili osobne trenutke, a na vijesti nabasaju gotovo slučajno - rekla je Amy Mitchell iz istraživačkog centra Pew.
Ta priroda otkrivanja vijesti na Facebooku bi mogla i povećati njegovu važnost kao izvora vijesti i informacija, osobito kod onih koji ne prate detaljno vijesti, navodi Mitchell.
- Facebook je dobar način za otkrivanje vijesti bez da ih zapravo tražiš - rekao je jedan od ispitanika.
Uz Facebook, Twitter i LinkedIn eksperimentiraju s načinima kako da prikupe i dijele vijesti kako bi korisnici i dalje dolazili na njihovu platformu, a u ponedjeljak su iz Facebooka rekli da se promet koji medijima dolazi s društvene mreže povećao za 170 posto u proteklih godinu dana, piše Reuters.