Omiljeni kombi za ekskluzivni prijevoz putnika, vozilo za velike obitelji i omiljena baza za prerade u kamperska vozila i neuništivi teretni radnik. Sve ovo karakterizira popularni Volkswagenov kombi koji se proizvodi još od 1950. godine i koje je u posljednjoj generaciji nosio oznaku T6. Sada je stigao i T7 iako ga Volkswagen tako još ne naziva. Zovu ga jednostavno Multivan i za sada se nudi samo u putničkoj verziji. Naime ponuda Volkswagenovog kombija biti će u budućnosti drugačije podijeljena. Uz novi Multivan tu će i dalje biti dosadašnji Transporter T6.1 (redizajn T6 iz 2019. godine) u putničkim, kamperskim i teretnim izvedbama, a 2023. će ponudu upotpuniti i električni I.D. Buzz u putničkim i teretnim verzijama.
Novi Multivan ovim promjenama postaje samostalan model i preuzima ulogu predvodnika. Riječ je o potpuno novoj konstrukciji koja je znatno promijenjena u odnosu na T6.1, kako izgledom tako i tehnologijom. Multivan od sada preuzima ulogu vrlo nadarenog svestranog talenta: u verziji kao Multivan eHybrid s plug-in hibridnim pogonom privremeno će postati vozilo s nultom stopom emisije, a istovremeno je pogodan kao monovolumen za duga putovanja zahvaljujući suverenom ukupnom dosegu.
Volumen prtljažnika do 4053 litre dovoljan je za bilo koju selidbu i bilo koju sportsku opremu, a maksimalno opterećenje prikolice je čak 2000 kg. Nudit će se normalna i produžena verzija s većim prtljažnikom. Multivan će se nuditi sa sustavom do sedam sjedala i s tri linije opreme: Multivan, Life i Style. Volkswagen će ga pozicionirati kao višenamjensko vozilo koncipirano prvenstveno za obitelj i aktivne sportske ljude.
Najveća novost u pogledu pogona je plug-in hibridni sustav s 218 KS. Pogon ima bateriju kapaciteta 13 kWh što će mu omogućiti dionice kraće od 50 km prelazi vožnjom na struju. Za pogon će se pored plug-in hibridnog sustava nuditi i klasični benzinci i dizelaš. Volkswagen je za Multivan tako najavio benzinske turbomotore snage 136 i 204 KS te TDI sa 150 KS. Svi modeli bit će serijski opremljeni automatskim DSG mjenjačem.
Dizajn je vrlo moderan s uskim svjetlima i oštrim linijama, a Volkswagen je priznao da su dio inspiracije za dizajn preuzeli od modela T3 i T4. Automobil je dugačak 497 centimetara, širok 194 cm i visok 190 cm. Produžena verzija dugačka je čak 517 cm.
Volkswagen donosi i brojne tehnološke novosti koje nisu bile dostupne u dosadašnjem Multivanu. Tu je obilje novih sustava za pomoć u vožnji, električno otvaranje stražnjih i kliznih vrata gestama, LED Matrix svjetla... Unutrašnjost je jako digitalizirana te po uzoru na Golfa i druge novije Volkswagene ima vrlo malo fizičkih tipki. Većinom funkcija se upravlja putem dodirnog zaslona, a ručica za odabir stupnja prijenosa automatskog mjenjača je smještena lijevo od dodirnog zaslona. Instrumenti su serijski digitalni.
Volkswagen se potrudio unaprijediti i druge detalje auta poput varijabilnog stolića, a sjedala su lakša što olakšava njihovo pomicanje i vađenje. Nova generacija Multivana stiže iduće godine, a cijene se za sada još ne znaju. Jasno je da će ovaj model zauzeti premium poziciju među Volkswagenovim kombijima, kako po onome što pruža, tako i po cijeni.