U Zagrebu je hrvatsku premijeru obilježio Peugeot 2008, još jedan u nizu novih modela Peugeota koji oduševljava svojim izgledom. Mali SUV je uzeo najbolje dizajnerske elemente od 3008, 508, 208 koji su svi redom modeli koji privlače poglede. S duge strane, sa svojim prethodnikom 2008 ima malo taga zajedničkoga. Osim radikalne promjene izgleda i dimenzije su osjetno porasle. S 430 cm duljine ovo je sada jedan od najvećih malih SUV-ova na tržištu, realno nije daleko niti od proslavljenog 3008 koji je samo 15 cm duži. također, 2008 je dosta niži od prethodnika što je sve rezultiralo još dinamičnijim izgledom.
I u unutrašnjosti 2008 obara s nogu. Većina dizajna unutrašnjosti je preuzeta od 208. Impresivni i-Cockpit s malim volanom i instrumentima smještenima iznad njega je iznenađujuće ergonomičan, a Peugeot je do sada prodao čak 6 milijuna auta s ovakvim rješenjem. Očito, da se ne sviđa većini vozača već bi odustali od toga. Impresionira i briga za detalje, primjerice tipke na središnjoj konzoli, ali i kvaliteta izrade i materijala. Peugeot ovdje zaista nije daleko od modela premium klase. U pogledu prostranosti 2008 je među najraskošnijima u klasi, što je logično s obzirom na velike dimenzije. U prtljažnik stane čak 434 litre.
Novi 2008 nudit će se s benzinskim, dizelskim i električnim pogonom. Benzinski i dizelski modeli već su stigli u Hrvatsku, a električni će u drugoj polovici ove godine. Benzinski motori razvijaju 101, 131 i 155 KS. Svi su redom su 1,2-litreni turbomotori s tri cilindra. Dizelaši su 1,5-litreni i razvijaju 102 i 131 KS. Model s električnim pogonom imat će 136 KS i električni doseg 320 kilometara. Peugeot se hvali kako su svi pogoni iznimno štedljivi pa tako dizelski motori troše 3,6 do 3,8 litara, a benzinci 4,5 do 5 litara. Naravno svi ovi podaci su po staroj NEDC metodi testiranja pa ćete mnogo realniju potrošnju dobiti dodate li ovim brojkama dvije litre.
Novi 2008 će se nuditi u četiri razine opreme, a već će osnovna biti vrlo dobro opremljena za razliku od nekih konkurenata koji u nju ne stavljaju niti klimu samo da bi im osnovna cijena bila što niža. Dakle, 2008 u osnovnoj opremi nudi klimu, infotainment s dodirnim zaslonom promjera 7", parkirne senzore... U razini iznad toga već su i parkirna kamera te veliki alunaplatci. Ukratko sve što treba. Osnovni benzinski model stoji 138.990 kuna, a osnovni dizelski 152.780 kuna, a najskuplji model u cjeniku je benzinac sa 155 KS i automatskim mjenjačem s osam brzina koji stoji 221.290 kuna. Bez sumnje, ovo je jedan od najskupljih modela u klasi, no po svemu viđenom 2008 je iznad svoje klase, pa može i po cijeni.