To je to što me zanima!

Stigao je i novi Peugeot 308, osnovni model od 116.025 kn

Čitav automobil je, kao što i u Peugeotu priznaju, izrađen po uzoru na njemačku “školu”. Ovjes je tako osjetno tvrđi, upravljač izravniji, a vozna svojstva uvjerljivija
Vidi originalni članak

U novoj generaciji kompaktnog modela iz Peugeota tipičan francuski elegantni dizajn zamijenile su nešto ozbiljnije linije. Čitav automobil je, kao što i u Peugeotu priznaju, izrađen po uzoru na njemačku “školu”. Ovjes je tako osjetno tvrđi, upravljač izravniji, a vozna svojstva mnogo uvjerljivija nego kod prethodnika. 

Novi 308 je vrlo inovativan iznutra. Klasične tipke na središnjoj konzoli gotovo da su postale prošlost - ima ih samo pet. Svim važnijim sustavima se tako upravlja zaslonom osjetljivim na dodir. I ostatak kokpita je originalan, s vrlo malim upravljačem i instrumentima smještenima iznad njega kao kod 208. Također po uzoru na gradski Peugeot je 140 kg manja masa što doprinosi ponašanju u vožnji i potrošnji.

 Motori su od 82 do 155 KS, a najštedljiviji troši 3,7 l/100 km. Najkompaktniji auto u klasi mjeri 425 cm, no prtljažnik ima 420 l. Kao prvi u segmentu u seriji top opreme nudi prednja svjetla potpuno LED tehnologije. 

Vozili smo Peugeot 308: Dizajn je umjeren, a tehnika napredna

Idi na 24sata

Komentari 12

  • zagi0811 26.10.2013.

    ljep autna pogled koliko je kvalitetan neznam ali znam da si ga malo ljudi moze priustiti i ko bi ga uzo na kredit nemoze jer nikad nezna do kad ce imat posao

  • drzsee 26.10.2013.

    kad je peugeot bio auto...nikad, pa ni ovaj put,..

  • kmarus 24.10.2013.

    Hvala redakciji na puno lijeph slika koje upotpunjuju doživljaj iz teksta ...

Komentiraj...
Vidi sve komentare