U novoj generaciji kompaktnog modela iz Peugeota tipičan francuski elegantni dizajn zamijenile su nešto ozbiljnije linije. Čitav automobil je, kao što i u Peugeotu priznaju, izrađen po uzoru na njemačku “školu”. Ovjes je tako osjetno tvrđi, upravljač izravniji, a vozna svojstva mnogo uvjerljivija nego kod prethodnika.
Novi 308 je vrlo inovativan iznutra. Klasične tipke na središnjoj konzoli gotovo da su postale prošlost - ima ih samo pet. Svim važnijim sustavima se tako upravlja zaslonom osjetljivim na dodir. I ostatak kokpita je originalan, s vrlo malim upravljačem i instrumentima smještenima iznad njega kao kod 208. Također po uzoru na gradski Peugeot je 140 kg manja masa što doprinosi ponašanju u vožnji i potrošnji.
Motori su od 82 do 155 KS, a najštedljiviji troši 3,7 l/100 km. Najkompaktniji auto u klasi mjeri 425 cm, no prtljažnik ima 420 l. Kao prvi u segmentu u seriji top opreme nudi prednja svjetla potpuno LED tehnologije.
Vozili smo Peugeot 308: Dizajn je umjeren, a tehnika napredna