Tarraco kompletira Seatovu ponudu SUV-ova i impresivan je automobil. Dugačak je gotovo 4,7 metara i može se usporediti sa Škodom Kodiaq ili VW-om Tiguanom Allspace, kojem je najviše blizak. Srodnost s Tiguanom potvrđuje i to što se ne proizvodi u Španjolskoj nego u Volkswagenovoj tvornici u njemačkome Wolfsburgu.
Izuzetno je prostran. U verziji s pet sjedala u prtljažnik stane čak 760 litara, a kad se odabere verzija sa sedam sjedala, on je i dalje impresivan – 700 litara. Stražnja klupa je pomična, što povećava praktičnost.
Tarraco nije samo najveći nego i najnapredniji automobil u ponudi Seata, kako po opremi tako i po tehnološkim novitetima te voznim svojstvima. Tarraco može biti opremljen korisnim digitalnim sustavima poput Amazon Alexe i Shazama, infotainmentom se može upravljati pokretima, a tu su i digitalni instrumenti.
Seat nudi četiri motora. Osnova je 1,5-litreni turbobenzinac sa 150 KS, a snažniji dvolitreni benzinac razvija 190 KS. I dizelski motori razvijaju 150 i 190 KS. Slabiji ili snažniji benzinski i dizelski motori neće se uvoditi u skoroj budućnosti, no za 2020. godinu najavljen je plug-in hibrid s 210 KS i dosegom 50 kilometara uz pogon na struju. U većini izvedbi moguće je kombinirati pogon na sve kotače i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, a samo osnovne verzije nude se i s pogonom na prednje kotače i ručnim mjenjačima. U svim uvjetima vožnje Tarraco je iznimno udoban i tih. Može biti opremljen sustavom aktivne kontrole podvozja.
U ponudi su dva paketa opreme, Style i Xcellence, a u najavi je i sportski paket FR.
Osnovni model s benzinskim motorom i Style razinom opreme stoji 225.519 kuna, a najjeftiniji dizelski model 232.400 kuna.