Span d.d., prva privatna hrvatska IT kompanija koja je u srpnju najavila izlazak na Zagrebačku burzu, objavila je Javni poziv na sudjelovanje u javnoj ponudi dionica. Javna ponuda će se istovremeno odvijati u dva kruga, u razdoblju od 6. do 10. rujna. Putem javne ponude Span namjerava prodati 578.200 vlastitih dionica (29,5 posto) i potom sve dionice, njih ukupno 1.960.000, uvrstiti na Zagrebačku burzu.
U prvom krugu Ponude pravo na kupnju dionica, koje nije prenosivo, imaju isključivo zaposlenici i to najviše do ukupno 49.000 ponuđenih dionica, s time da svaki zaposlenik može kupiti najviše 1.500 dionica. U drugom krugu Ponude pravo na kupnju dionica imaju svi ostali ulagatelji (Kvalificirani ulagatelji i Mali ulagatelji), među kojima i svi hrvatski građani, i to do ukupno 529.200 dionica. Svaki pojedini Mali ulagatelj može kupiti najviše 19.600 ponuđenih dionica, dok za Kvalificirane ulagatelje nije određen najveći broj dionica koje mogu kupiti putem Javne ponude. Interes za kupnju ponuđenih dionica ulagatelji iskazuju pisanom Izjavom o prihvatu ponude, pri čemu svaki ulagatelj dostavlja samo jednu Izjavu.
Određen je raspon cijene od 160 do 175 kuna po dionici, što znači da će se ponuđene dionice prodati po cijeni koja neće biti niža od 160 kuna niti viša od 175 kuna po dionici. Najkasnije u roku od dva radna dana nakon isteka drugog kruga Ponude, kompanija će odrediti konačnu cijenu po kojoj će se ponuđene dionice prodati te će taj podatak dostaviti Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (HANFA) i objaviti na svojoj internetskoj stranici.
- Otkako smo najavili izlazak na Zagrebačku burzu dobivamo puno upita s različitih strana o poslovanju i planovima. Ulagačima se sviđa naša priča i ono što radimo i vjerujem da je uzbudljivo razdoblje pred nama. Dioničari, među kojima i naši zaposlenici, omogućit će nam da ubrzamo organski rast na postojećim tržištima i daljnja širenja na međunarodna tržišta. Mi dajemo garanciju da ćemo ostati sinonim za stručnost, predanost i kvalitetu u stvaranju najboljih IT rješenja za sve naše korisnike - poručio je osnivač i predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović.
U posljednje tri godine Span grupa bilježi godišnju stopu rasta prihoda višu od 20 posto te je danas jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima i jedan je od najvećih izvoznika koji 70 posto svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. U suradnji s 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1200 klijenata na 100 tržišta smještenih na šest kontinenata, među kojima su vodeće regionalne i globalne korporacije. Grupu čine tri domaća društva – Infocumulus, Bonsai.tech i Trilix – te sedam društava u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj.
Kao vodeći stručnjaci za Microsoft tehnologije i vodeći regionalni Microsoft partner, Span nosi priznanje Microsoft Gold Partnera te je prva hrvatska kompanija koja ima osam Microsoftovih naprednih specijalizacija. Osim ulaganja u obrazovanje svojih stručnjaka, Span ima snažne odnose s vodećim regionalnim obrazovnim institucijama. Svojim radom i kompanijskim vrijednostima, kompanija želi biti primjer odgovornog i održivog poslovanja u Hrvatskoj.