To je to što me zanima!

Snažan, brz i impresivan, nije čudo da je novi Audi e-tron hit

Audi e-tron je trenutno veliki hit na svjetskim tržištima električnih auta. Nakon testa jasno nam je i zašto. Doseg je upotrebljiv, ugođaj apsolutno luksuzan, a vožnja fantastična
Vidi originalni članak


Kad se auto koji je skup poput e-trona nađe među šest najprodavanijih električnih auta u Europi i SAD-u, a u Norveškoj na samom vrhu prodajne ljestvice, onda se to mora smatrati golemim uspjehom. 


Veliki električni Audi prodaje se bolje nego što su to mogli sanjati u Audiju. A to nije čudo. Skup je, no realno, kad ga usporedimo s Q7 ili Q8, zapravo je od 100 do 200 tisuća kuna jeftiniji od njih. Mnogi koji razmišljaju o velikom SUV-u u rangu od 100.000 eura sigurno u obzir uzimaju i e-tron. A oni koji ga odaberu neće pogriješiti, riječ je o jednom od najboljih auta današnjice.


Na testu smo isprobali najsnažniju verziju koja se trenutačno nudi u Hrvatskoj, i to s obiljem opreme, što je svakako još poboljšalo dojam.


Novi e-tron s 408 KS je unatoč dvije i pol tone mase strašno brz auto. Kad stisnete gas do daske, “zakucat“ će vas u sjedalo bez obzira na to startate li od nule i već vozite 100 km/h. Ubrzanja su silovita, no vožnja može biti komforna i uglađena. Tu klasični auti s dizelom ili benzincem ne mogu parirati.

Audi e-tron briljira udobnim ovjesom i vrhunskom zvučnom izolacijom. U njemu se vozite kao u “palači na kotačima”.

Doseg je solidan. U praksi smo na testu, ovisno o stilu vožnje, mogli prelaziti između 300 i 380 km s jednim punjenjem uz malo hladnije vrijeme, što smanjuje doseg.

Na punionici od 150 kW baterija se napuni za oko sat vremena, a na 50 KW za to treba oko dva sata. Sve to je jasan minus u odnosu na dizelaša i benzinca, no pluseva je mnogo više.

Audi e-tron oduševljava i tehnologijama. Unutrašnjost je “san snova” s vrhunskim materijalima, luksuzom i čak tri zaslona (dva dodirna na sredini). Tzv. virtualni retrovizori, tj. kamere na prvu izazivaju “wow efekt”, ali su nepotrebni. Klasični retrovizori ipak su jeftiniji i bolji odabir. Zaključak: e-tron je auto za pet, dostojan multimilijunaša i pravi vjesnik novih vremena. 

Tvornički podaci e-tron 55 quattro Advanced
Masa: 2465 kg
Dimenzije: 490x194x162 cm
Snaga: 300 kW/408 KS
Baterija: 95 kWh 
0-100 km/h: 5,7 s
Najveća brzina: 200 km/h
Doseg minimum: 369 km
Doseg maksimum: 440 km
Potrošnja: 22,2 - 26,1 kWh/km
Cijena: 845.721 kn (testni model), 576.724 kn (osnovni model)

Testirani auto u opremi ima 360° parkirne kamere, Bang & Olufsen audiosustav, S-line paket, alunaplatke 21”, virtualne retrovizore, četverozonsku klimu, panoramski krovni otvor...

 

Idi na 24sata

Komentari 5

  • 11.11.2020.

    Zadnji i prednji branik baš ne domišljato jeftino izgledaju, ne sviđa mi se.

  • milicioner 11.11.2020.

    jučer sam vidio Q8... čudo od auta, prekrasan!!! Apsolutno SVAKI Audi je (pre)lijep auto, pa tako i ovaj. Ali - električni? Ne, hvala. Dok ne bude autonomija (doseg) kao i klasičnim autima, neću ni razmišljati o tome. 350 km dosega je malo, jako malo. Kreneš na duži put, radi ti klima, muzika, cijela obitelj ti je u autu, pa uzbrdice, pa ovo-ono... moraš ga onda puniti i nakon 300 km, ili i prije. Pa čekati sat, sat i pol vremena???? Ni čuti!!! Ja, kad sam na pumpi, pa kad na punjenje rezervoara izgubim i 10 minuta, poludim. A kamoli još ako mi se gdje žuri. Ma kakvi, hvala.

  • Black CARNATION 10.11.2020.

    Audi je svjetski poznata marka auta, dok je u nekim, ruralnim predjelima Hrvatske upitna rečenica............ Stipa: O Tuna moj, jesi li vidio kako je Jure spuco svog novog Zetora. Tuna(Antun): AUUU,DI? Stipa: U onu trešnju dolje, kad si siđeš niz put kod Marka.

Komentiraj...
Vidi sve komentare