Škoda Rapid novi je predstavnik rastućeg segmenta pristupačnih kompaktnih limuzina, koje uzimaju sve veći dio tržišnog kolača. Automobil se veličinom smjestio između Fabije i Octavije. Isprobali smo model s najjačim dizelskim agregatom, 1,6-litrenim TDI-jem od 105 KS. S njime je Rapid vrlo uvjerljiv, do stotke dolazi za 10,6 s, a troši samo 4,4 l/100 km. I nosivost je odlična, čak 535 kg, kao i masa, s početnim motorom Rapid ima samo 1135 kg. Ovjes (sprijeda McPherson osovina, a straga kruta osovina) omogućuje stabilno ponašanje u zavojima i solidnu udobnost.
Kupci će moći birati još pet motora. Početni je 1,2-litreni trocilindarski benzinac sa 75 KS, a u ponudi su još tri TSI turbobenzinca sa 85, 105 i 122 KS. Početni dizelaš je 1,6-litreni TDI sa 90 KS. Nova Škoda serijski dolazi sa ESP sustavom, a proizvodi se u Škodinoj tvornici Mlada Boleslav u Češkoj.
Rapid na naše tržište dolazi na jesen, a cijena još nije poznata. U Njemačkoj kreće od 13.990 eura, što znaći da bi kod nas mogla biti oko 110 tisuća kuna.
Najveći prtljažnik u klasi prima čak 550 litara
Rapid je sa 4,48 metara dužine za samo 9 cm kraći od Octavije. Zbog toga nudi čak 550 litara prtljažnog prostora, najviše u klasi. I ponuda prostora za putnike u unutrašnjosti je izdašna. Straga će dovoljno mjesta za noge imati i iznadprosječno visoki muškarci (1,85 m). To je posljedica velikog međuosovinskog razmaka od čak 2,60 metara. Da se radi o manjem automobilu od Octavije više se osjeti u širini vozila. Ipak, i sa 1,71 m širine Rapid pruža zadovoljavajući komfor za četiri, pa i za pet putnika. Pravi obiteljski auto.