To je to što me zanima!

Škoda Fabia na testu: Skok među najbolje modele u klasi

Glavni aduti su joj vrhunski motor i vozna svojstva kojima znatno odskače od prosjeka. Ovo je trenutno najbolji gradski auto koji dolazi iz Volkswagen koncerna
Vidi originalni članak

Početak 2015. godine donio nam je pravu poplavu noviteta u gradskoj klasi. Nova Corsa, Hyundai i20, Mazda2 i Škoda Fabia će bez sumnje ispremiješati odnos snaga u najprodavanijem segmentu na hrvatskom tržištu. Kakve adute za to ima nova Fabia provjerili smo velikim testom atraktivne izvedbe sa benzinskim turbomotorom i najbogatijim paketom serijske opreme. 

Nova Fabia izgleda mnogo agresivnije i konzervativnije od svoje prethodnice. To je izgled na koji su kupci Škode mnogo bolje navikli. Na prvu Fabia u unutrašnjosti ne obara s nogu. Dizajn nije previše maštovit, a mnogo tvrde plastike ne pomaže da sve to izgleda atraktivnije. Ipak, oni koji traže vrlo kvalitetnu izradu i dojam “neuništivosti” u Fabiji će se osjećati na “pravoj adresi”.

Top paket opreme također ne nudi ništa posebno bogato, a na stražnjoj klupi bi moglo biti i više mjesta, no svi ti nedostaci se zaboravljaju kada krenete u vožnju. Vrhunski turbomotor s 90 KS u vožnji se ponaša kao da ima mnogo više snage, te je u Fabiji uvijek užitak stisnuti gas. Pritom vas automobil ne kažnjava visokom potrošnjom. Naprotiv, da biste trošili više od 7 l/100 km u gradu morate voziti agresivno. Prosjek testa od 5,9 l/100  km u umjerenoj kombiniranoj vožnji za svaku je pohvalu.

Fabia oduševljava i preciznim upravljačem te ovjesom koji dopušta mnogo više nego što na prvu očekujete od gradskog automobila. Iako je u osnovi gradski automobil, ne valja zanemariti i činjenicu da se Fabia vrlo dobro ponaša i na dužim putovanjima. Nova Fabia je korak naprijed i trenutno najbolji gradski auto koji dolazi iz VW koncerna. To se osjeti i po cijeni kojom je vrlo daleko od nekadašnjih jeftinih Škoda.

Goran Jakuš/Pixsell

Tvornički podaci:
masa: 1109 kg
dimenzije: 399x173x147 cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  66 kW/90 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,9 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja:  4,7 l /100 km
cijena: 113.920 kn (testni model)   105.725 kn (bez doplata)

Testna Fabia 1.2 TSI Style je dodatno opremljena crnim krovom, a u opremi ima još klima uređaj, audio sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, limitator brzine...  

Idi na 24sata

Komentari 50

  • expendables 25.02.2015.

    skok od prijašnjih modela definitivno,skok u cijeni isto definitivno da me ne privlači potpuno istinito pa tko voli nek izvoli .

  • CroboyBoycro 23.02.2015.

    ja imam fabiu 2008 i nemjenjam ju za nista auto ide ko lud stvoren je za grad i jurnjavu opremu imam cijelu sve osim krova u drugoj boji auto do sad nije imao nikakve probleme a ovo da trosi malo je laz jer ako ti njega stisnes nemoze on trosit 5 litara. nego 11

  • الكلاب 22.02.2015.

    vozim fabiu kupljenu novu 2002 god.do dan danas su mi samo posli nosaci motora nekih 500 kn nemogu se sjetiti tocnog iznosa.nikakvih problema nemam sa njom.vrijeme mi je za novo auto i mislio sam novu fabiu.ali brate mili sto jest,jest.skupa je i digli su cjenu.tako da najvjerovatnije odustajem.za te pare mogu uzeti veci auto.meni se svida.i izgleda mi kvalitetnije i zategnutije auto od ostalih marki.a ovi komentari fabia ovo fabia ono,mi se gade.samo zato sto je iz ceska zemlje siromasnih.meni je odlicno auta ali skupo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare