Sljedećih par godina europska će tržišta obilježiti primjetan porast potražnje za sasvim malim automobilima iz A-segmenta, očekuju u Škodi. Da bi se stvari mogle razvijati u tom smjeru potvrđuju i prvi kilometri za volanom njihova Citiga. Mrvicu duži od tri i pol metra, i tehnološki blizanac Up!-a donosi iste vrijednosti, ali uz dozu češkog šarma (i, po prvi put, obnovljeni logo tvrtke), i to odmah u obje karoserijske verzije.
Prvi su dojmovi iz vožnje sjajni: praktički lišen prevjesa sprijeda i straga, Citigo profitira od neočekivano udobnog ovjesa, ali je unatoč njemu, ali i svojim malim kotačima od 14 do 16 inča (dakle i jeftinim, što nije nevažno) spreman i za sasvim ozbiljnu jurnjavu otvorenom cestom.
Mogućnosti individualizacije i opremanja su brojne, a Citigo u Hrvatskoj očekujemo već za koji mjesec, kada će biti poznate i točne cijene. Od Up!-a bi svakako morao biti jeftiniji.
Dinamičan, ali i štedljiv
Snažniju verziju Citigoa pokreće 1.0 motor sa 75 KS koji je vrlo uvjerljiv, ali i štedljiv: koliko god ga tjerali, troši ispod 7 l.
Praktične vrijednosti
Prtljažnik Citiga prima 251 litara, a obaranjem stražnjih sjedala ta brojka raste sve do korisnih 959 l.