To je to što me zanima!

Širi, niži, jači brži: U Portugalu smo vozili novi Renault Megane

Renault obnavlja srce svoje palete 20 godina nakon lansiranja Meganea, a novi se u segmentu u kojem vlada žestoka konkurencija ističe atraktivnim dizajnom
Vidi originalni članak

U okolici glavnog grada Portugala vozili smo Megane GT s 205 KS koji jedini u klasi nudi 4control sustav upravljanja na sve kotače, a trenutno na press konferenciji saznajemo prve detalje o novom Renaultovom adutu.

20 godina nakon lansiranja Renault Méganea, prodanog u više od 6,5 milijuna primjeraka diljem svijeta, Renault obnavlja srce svoje palete i otkriva novi Mégane, četvrti pod tim imenom. U segmentu u kojem vlada snažna konkurencija novi Mégane ističe se dinamičnim linijama i snažnim svjetlosnim potpisom sprijeda i straga.

Novi Mégane niži je za 25 mm, a tragovi kotača širi su mu za 47 mm sprijeda i 39 mm straga u odnosu na Mégane 3.

Paletu novog Méganea predvodi izvedba GT, dostupna od lansiranja, koja svoj dizajn crpi iz nasljeđa Renault Sporta.

Svojim poznatim svjetlosnim potpisom i vrlo uravnoteženim proporcijama, novi Mégane prije svega je pravi Renault. Slijedi pravila Renaultova dizajna: široki, izbačeni bokovi te upečatljiv prednji kraj s velikim okomitim logotipom. Po uzoru na Renault Talisman, novi Mégane krasi jedinstven svjetlosni potpis sprijeda koji čine svjetla u obliku slova „C” koja se protežu do odbojnika. Vodoravni svjetlosni potpis straga, vidljiv danju i noću, vozilu daje širi izgled.

Više pročitajte na Autostart.hr

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare