To je to što me zanima!

Šef PSA: propisi EU o razini CO2 ugrozit će 13 mil. radnika

Direktive za smanjenje emisije ugljičnog dioksida ugrozt će 13 milijuna radnih mjesta i mogli bi destabilizirati neka europska društva, izjaviio je za lsit Le Figaro
Vidi originalni članak

Plan Europske unije o smanjenju emisija ugljičnog dioksida iz vozila i poticaji za prijelaz na električna vozila ugrozit će 13 milijuna radnih mjesta u europskoj automobilskoj industriji i ići će na ruku Aziji, izjavio je za francuske medije čelnik automobilske tvrtke PSA.

Europski parlament i zemlje članice postigli su u prosincu dogovor da se emisije štetnih plinova iz automobila do 2030. godine smanje za 37,5 posto u odnosu na razinu iz 2021.

Emisije iz manjih komercijalnih vozila trebale bi se u istom razdoblju smanjiti za 31 posto.

- To ugrožava radna mjesta 13 milijuna radnika u industriji i moglo bi destabilizirati neka europska društva - izjavio je u nedjeljnom intervjuu za list Le Figaro izvršni direktor PSA Carlos Tavares, čelnik Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA).

Izrazio je zadovoljstvo francusko-njemačkim planom o poticajima za razvoj europske industrije baterija za električne automobile i za smanjenje ovisnosti proizvođača iz EU-a o azijskoj konkurenciji kroz gradnju dvije nove tvornice baterija.

Upozorio je ipak da su veliki igrači poput Boscha nakon analize tog projekta zaključili da nije profitabilan.

PSA ga je također razmotrio, utvrdivši da su početni kapitalni troškovi ogromni i da bi pronalaženje lokacije za tvornice moglo biti teška zadaća s obzirom na europska regulatorna ograničenja.

'Kinesko tržište je jako teško za PSA'

- Ako europski proizvođači do 2020., 2025. i 2030. godine ne prodaju dovoljno električnih automobila, platit će ogromne kazne. To nas prisiljava da kod azijskih dobavljača rezerviramo značajan broj baterija a oni nas dočekuju sa smiješkom - naglasio je.

Kada sam 2013. došao u PSA, kinesko je tržište smatrano posljednjom nadom za kompaniju, ali danas generiramo 80 posto prihoda u Europi, naglašava čelnik PSA. Kina je jako teško tržište za PSA, napominje, dodajući da kompanija ima teškoća s razumijevanjem tog tržišta, očekivanja klijenata i načina razmišljanja partnera u vlasništvu države.

 - Mehanizmi odlučivanja u našim partnerstvima nepodnošljivo su spori - pojasnio je.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • tomo100brt 04.03.2019.

    Pa, ovo je uredu. Doći će nove norme za trenutna auta i opet neću morati kupiti skupa električna auta.

  • ichbin2 04.03.2019.

    znači ako ne prodaju dovoljno električnih auta njih bude kaznilo, pa kaj je to nego obično forsiranje novih tehnika i tehnologija gdje bude se obogatilo par kompanija. spominje se tu ekologija ali ona je potpuno sporedna stvar u ovoj muljaži s vozilima i prijevozom u budučnosti

Komentiraj...
Vidi sve komentare