To je to što me zanima!

Sedam dana s novom Astrom: Jedan od najboljih auta u klasi

Manje je bolje: Nova Astra je manja, lakša i samim time kompaktnija. Za primjer, najveći naplatci u ponudi su s 20” pali na 18”, a masa automobila za 200 kilograma
Vidi originalni članak

Nova Astra uspješno je ispravila sve najveće mane prethodnog modela. Masa je smanjena više gotovo 200 kilograma, dimenzije su manje, unutrašnjost prostranija, a motori su osjetno štedljiviji.

Koje su prednosti svih tih promjena uvjerili smo se tijekom sedmodnevnog testa. Prije svega, Astra se sada mnogo ugodnije vozi. Manja masa u kombinaciji s boljim ovjesom velika je prednost, a auto je uz to i okretniji. U odnosu na prethodnika, razlika je ogromna, kao da uspoređujete okretnog atletičara s hrvačem teške kategorije. 

Grgur Žučko/PIXSELL

Još jedna prednost je vrlo niska potrošnja. Testirani je model opremljen snažnim dizelskim motorom od 136 KS i automatskim mjenjačem u gradu trošio samo 6,2 l/100 km, a kombinirano 5,5 l/100 km. Mjenjač je, za raliku od većine konkureneta, klasični automatik bez dvostruke spojke, no radi vrlo dobro. Iako je dojam da bi izmjene brzina mogle biti brže, performanse su potpuno na razini modela s ručnim mjenjačem. 

Grgur Žučko/PIXSELL

Osim mnogo boljih voznih svojstava, Astra donosi i lepršaviji te agresivniji izgled koji nam se na prvu svidio. Nije nametljiv, no ipak je vrlo atraktivan auto. A dobar izgled podiže i bogat paket opreme na testiranom autu. Astra je opremljena tako da što bolje pokaže sve mogućnosti nove generacije, a posebno su nas se dojmila svjetla. Naime, Matrix LED tehnologija omogućuje da se čitavo vrijeme vozite s upaljenim dugim svjetlima. Ovisno o prometu i okolini, automatski se gase i pale segmenti svjetla kako ne bi smetali drugima. Tako primjerice auto maksimalno osvjetljava jedan dio ceste i okoline dok prema prometu koji dolazi u susret reducira snop svjetla. Genijalno rješenje i kada je u pitanju sigurnost stoji 9120 kn. Ukupna cijena testirane Astre je zbog vrhunske opreme visoka, no to je gotovo najviše što možete platiti za nju.

Tehnički podaci

  • masa: 1340 kg
  • dimenzije: 437x181x149 cm
  • obujam:  1598 ccm
  • snaga:  100 kW/136 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  9,7 s
  • najveća brzina: 205 km/h
  • potrošnja:  4,6 l /100 km
  • cijena:  217.614 kn (testni model)    171.585 kn (bez doplata)

Opel Astra 1.6 CDTI Inovation u opremi ima Matrix LED svjetla, grijana sjedala i upravljač, dvozonsku automatsku klimu, navigaciju, električnu parkirnu kočnicu... 

Idi na 24sata

Komentari 90

  • dave 18.12.2015.

    ne znam kako objasniti,,ali meni su ti novi auti bezlicni..izuzev onih skupih..nemaju 'dusu'kao nekad..i jos te zujalice od motora..2-3 cilindra,pa baterije..bzvz..drazi mi je neki stariji merc,bmw,audi,..sestak ili osmak..plinara i prst u uho..hehh

  • Samo pošteno 07.12.2015.

    Ne sumnjam da je auto dobar ali cijena je previsoka. Pa koliko ce onda kostati nova Vectra u najboljoj opremi??

  • ruzni 06.12.2015.

    kakvog mercedes kupis za te pare,,godinu ili dvije star

Komentiraj...
Vidi sve komentare