Mjesta na stražnjim sjedalima ima dovoljno i za dvometraše, a u prtljažnik stane čak 467 litara. Od prosjeka kompaktne klase Scala je “za broj prostranija” iako vanjskim dimenzijama nimalo ne odskače od konkurenata.
Drugi veliki plus Scale je cijena. Oko 117.000 kuna za osnovni model ili 167.038 za testirani model, prepun opreme, iznos je s kojim se konkurencija ne može nositi. Primjerice, podjednako opremljen prosječni konkurent stajao bi oko 180.000, najskuplji i više od 200.000 kuna. Kao plus valja istaknuti i niz Škodinih Simply Clever detalja, poput kišobrana u vratima ili strugalice za led u poklopcu rezervoara.
Benzinski motor sa 115 KS idealan je izbor za Scalu. Prilično uglađen i dovoljno snažan za ovaj auto. Štoviše, ubrzanja su s njim na razini 20-30 KS snažnijih konkurenata. Potrošnja je na testu uz pretežno gradsku umjerenu vožnju iznosila 6,8 l/100 km, a na otvorenoj cesti spuštale se i do 5 l/100 km. Scala se vrlo dobro snalazi pri bržoj vožnji zavojitom cestom, no najjači joj je adut izuzetno udoban ovjes, koji se odlično “snalazi” na lošijim cestama.
Unutrašnjost je jednostavno dizajnirana, no bogato opremljena, a materijali su uglavnom vrlo kvalitetni. Mane? Nama je zasmetalo to što USB utori nisu klasični već napredni USB-C, standard koji trenutačno koristi vrlo malo ljudi. Sve ostalo je za peticu.
dimenzije: 436x179x147 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 201 km/h
potrošnja: 5,2-6,5 l/100 km
cijena: 167.038 kn (testni model) 117.329 kn (osnovni model)
Testirana Škoda Scala 1.0 TSI Style u opremi ima grijanje prednjih sjedala, alunaplatke 17”, panoramski stakleni krov, led prednja i stražnja svjetla, hands free ključ, automatski klima-uređaj, prednje i stražnje parkirne senzore, dodirni zaslon 8”, tempomat...