To je to što me zanima!

Savršeni Golf: Kompaktan je, štedljiv, praktičan, ali i vrlo brz

Vozi samo na struju poput pravog električnog automobila, ima ukupno 204 KS pa juri poput sportaša, prosječno troši samo 1,5 l/100 km/h i još je Volkswagen...
Vidi originalni članak

Volkswagen Golf, najprodavaniji automobil u klasi, dobio je još jednu prinovu u širokoj obitelji modela - sportski plug-in hibrid. Jer, osim što kombinira turbobenzinski motor i elektromotor, Golf GTE kombinira i sportske performanse s iznimnom štedljivošću

Motori zajedno razvijaju 204 KS i 350 Nm pa mu s mjesta do 100 km/h treba samo 7,6 sekundi. Najveća brzina je 222 km/h, a prosječno troši tek 1,5 l/100 km. Kako sve to funkcionira u stvarnosti, isprobali smo na kišom natopljenim cestama u okolici Züricha. GTE može do 50 km voziti samo na struju, i to do brzine od 130 km/h. Mi smo uspjeli nešto manje, uz uključenu klimu i održavajući ritam prometa. 

Naime, potrošnja koju ističe Volkswagen vrijedi samo za prvih 75 km, i to kad su baterije pune. Nakon toga automobil troši 4,5 l/100 km prema tvornici jer u vožnji zajedno sudjeluju oba motora. Sve to je ipak vrlo impresivno jer GTE nudi i prave sportske performanse. Tajna je u posebno razvijenom DSG mjenjaču s tri spojke unutar kojeg je ugrađen elektromotor koji besprijekorno kanalizira i kombinira snagu oba motora bez ikakvih trzaja, ali i zastajkivanja što je problem konkurentnih sustava. U sportskom režimu rada međuubrzanja su izvrsna, upravljač i ovjes su tvrđi, a vozač može i sam mijenjati stupnjeve. 

Doduše, čudan je osjećaj mijenjati brzine na niže na slijepo i bez zvuka jer se motor gasi čim pustite gas, a kočenje služi za punjenje baterija. Koliko 120 kg baterija straga (koje kradu 110 litara prtljažnika) utječu na balans automobila zbog kiše nismo imali prilike isprobati, no osjećaj za upravljačem je vrlo uvjerljiv. 

Golf GTE dakle ima sve – praktičnost, štedljivost i performanse. No koliko će biti tražen kod nas najviše ovisi o cijeni. U Njemačkoj stoji 37.000 eura.

Zadovoljava uvjete za poticaje

Golf GTE na naše tržište stiže u siječnju sljedeće godine kad bi trebala biti osigurana nova sredstva za poticaje. Ako bi mu uz “popust” od 50.000 kuna cijena bila oko 30.000 eura...

Možete ga puniti na struju

Golf GTE može se napuniti preko klasične kućne utičnice što traje četiri sata, a na brzom punjaču upola manje. S punim baterijama domet je 50 km, a ukupna autonomija (spremnik za gorivo ima 40 l) je 940 km.

Bogata sportska oprema

Kao pripadnik GT obitelji, i Golf GTE krasi sportski interijer s time da su crveni detalji ovdje zamijenjeni plavima. Oprema je bogata, a na velikom središnjem zaslonu vozač može pratiti rad hibridnog sustava, provjeriti trenutačni domet na el. pogon i sl.

Idi na 24sata

Komentari 50

  • octaviars1990 25.09.2014.

    golfove kupuju samo bosanci

  • xxx008 24.09.2014.

    ma sta savrsen,presavrsen! Na kraju krajeva pa to je Golf!! Najbolji auto danasnjice sutrasnjice i preksutrasnjice!! Vrh vrhova,bolje nema!

  • akreca 23.09.2014.

    Ipak je to Dzolf, odlican automobil. Velika prednost mu je lako odrzavanje jer ga vecina majstora zna popravljati. Ipak kad mu dovezete ovaj model a on otvori haubu i pocne razmisljati sta je ovo

Komentiraj...
Vidi sve komentare