U bivšoj Jugoslaviji u Kragujevcu radničkoj klasi su prije 63 godine predstavili prvi licencni model Fiata - Zastava 600/750.
Popularni Fićo postao je nezamjenjivo prijevozno sredstvo. Kragujevačka Crvena zastava od tog 18. listopada 1955. do 18. studenog 1985. godine proizvela je 923.487 primjeraka Fićeka.
- Auto nije bio toliko popularan zbog svojih performansi jer nije ni bio osobito udoban, nego zbog činjenice da je bio jeftin i dostupan radničkoj klasi. Bio je malen i mogao se parkirati bilo gdje, a o njegovoj popularnosti svjedoči činjenica da se moralo čekati i do tri mjeseca kad bi ga se naručilo u salonu - objašnjava predsjednik Fićo fan kluba iz Zagreba Zdenko Šaban.
Tadašnji Fićo, nastavlja on, u rangu je današnjeg Opela ili Renaulta. Oko 1968. godine za kupnju novoga Fiće radnik je trebao izdvojiti 18 prosječnih plaća, a vozili su ga u mnogim službama, od pomoći na cesti do tadašnje milicije.
Fiću je s ulica polako istisnula Zastava 101, a poslije nje stigao je Yugo.