Portal 24sata u siječnju je ponovno srušio rekorde čitanosti među hrvatskim news portalima!
Sa 1.883.007 jedinstvenih čitatelja u mjesec dana naš je portal debelo najčitaniji od svih. Čitatelji su na svim našim platformama proveli više od 680 godina što je gotovo tri puta više od vremena koji su čitatelji proveli uz sadržaj našeg prvog konkurenta.
Rezultati Gemius metrike (tvrtke koja se bavi analizom čitanosti medija) pokazuju i da je u siječnju 2019. 24sata pregledan više od 274 milijuna puta, što je u prosjeku 8.838.709 klikova dnevno. Posljednji ovako veliki iskorak imali smo u kolovozu 2018., a tada smo tu brojku postigli izvještavanjem sa Svjetskog prvenstva te kvalitetnim sadržajem na svim našim platformama.
U portfelju 24sata nalazi se još 9 premium brendova za svaku publiku čiji je rad također doveo do ponosnog rušenju rekorda - miss7, JoomBoos, Express, BlogBuster, missMAMA, missZDRAVA, Gastro i Auto start.
Na Facebooku nas prati više od 1,3 milijuna korisnika
Godinama prednjačimo u razvoju svih digitalnih platformi, a video odjel je najjači u regiji. U samo tri godine prepoznat je na tržištu kao dobitnik desetaka nagrada na svjetskim razinama za svoje najjače projekte.
24sata prvi je u breaking news formatima, originalnim video serijalima na Facebooku i YouTubeu te satiričnom pristupu pojedinim temama. Vodeću poziciju imamo i na društvenim mrežama, a samo na Facebooku 24sata prati više od 1.300.000 korisnika (Facebook, siječanj 2019.).
Facebook stranica 24sata okuplja najveću i najaktivniju publiku i mjesto je za najbrže, najtočnije i najzabavnije informacije. Svojim čitateljima nudi jedinstveni spoj korisnih i zabavnih informacija kroz članke i najbogatiji video sadržaj.
Više od 80 osvojenih nagrada i priznanja
S više od 80 osvojenih nagrada i priznanja na globalnoj te u europskoj konkurenciji apsolutno smo priznati brend na globalnoj i domaćoj medijskoj sceni te smo najnagrađivanija medijska kuća u regiji.
Među svim priznanjima posebno se ističe više od 30 nagrada za native studio 24sata što ga čini najnagrađivanijim native studijem na svijetu.
'Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska', 'Ponos Hrvatske', 'Nestali'...
Brojnim nagradama za native kampanje prethodile su i one za najbolje naslovnice, a iza 24sata su i veliki projekti prepoznati na svjetskoj razini poput projekta Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska koji je nagradilo vodeće globalno udruženje news medija (INMA). Osim INMA-e, kvalitetu projekata 24sata prepoznale su i druge prestižne institucije: Digiday, Native Advertising Institut, WAN-IFRA, ICERTIAS, Effie i mnoge druge.
A redakcija posebno je ponosna i na svoje projekata izrasle na idejama i zajedničkom radu svih timova unutar kompanije poput Ponosa Hrvatske, projekta Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska, Nestali, Anđeli te Digital Takeover.
Kvalitetan sadržaj i borba za 'malog čovjeka'
Brojke, priznanje i nagrade samo su dokaz onoga za što se zalaže cijela redakcija, a to je ideja da se primarno kroz kvalitetan sadržaj na svim platformama poštuje čitatelja i zalaže se za 'malog čovjeka', bilo da se radi o svakodnevnom ispravljanju malih nepravdi ili boreći se za socijalnu pravdu na visokim razinama.
Kroz svoje projekte, 24sata kontinuirano diže svijest oko društvenih problematika, pokreće inicijative za boljitak društva, promiče hrabrost, humanost i poštenje te aktivira publiku kroz zabavni sadržaj.