Na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi je prisutan i Mate Rimac, ali ne sa nekom novom električnom jurilicom, već zajedno s tvrtkom Koenigsegg. Za njihovu Regeru, najsnažniji serijski automobil, proizveli su baterijski sustav najveće energetske gustoće na svijetu, navodi se u priopćenju. Uz to su proizveli i upravljačke sustave te druge komponente.
Koenigsegg je odlučio pomaknuti granice ekstremnih performansi te su proizveli koncept pogona Koenigsegg Direct Drive Transmission, koji omogućuje visoke performanse spajanjem prednosti električnog pogona s klasičnim motorom s unutarnjim sagorijevanjem te se eliminira potreba za klasičnim mjenjačem.
Koriste se prednosti elektromotora poput visoke specifične snage, trenutnog odziva na papučicu gasa i maksimalni moment dostupan od nultog okretaja motora te široki raspon snage. Ovakva konfiguracija motora omogućuje Torque Vectoring, regenerativno kočenje (KERS) i 50 km autonomije na struju.
Iz Rimčeve tvrtke navode da baterijski paket može isporučiti 500 kW snage i apsorbirati 150 kW energije kočenjem, a da standardni baterijski paketi tih performanse teže i pola tone. Kako to nije prihvatljivo u supersportskom automobilu, u Rimčevoj su tvrtki razvili baterijske pakete od 9,27 kWh s preko 3000 zasebnih dijelova koji mogu isporučiti 4,35 kW energije po kilogramu. Cijeli paket teži 115 kilograma i zauzima 67 litara volumena u središtu vozila.
Kao rezultat nastalo je vozilo s nevjerojatnih 1500 KS kombinirane snage električnog i benzinskog motora te 2000 Nm okretnog momenta. Brutalno je i ubrzanje od 0 do 400 km/h za manje od 20 sekundi.
Regera će biti proizvedena u 80 primjeraka.