To je to što me zanima!

Revolucionarna Astra putokaz za drugačiju budućnost Opela

Par mjeseci prije premijere tajna je još samo kako će nova Astra izgledati. Zbog novog pristupa Astra će doživjeti brojne radikalne promjene i postati drugačiji auto
Vidi originalni članak

Opel će na salonu u Frankfurtu za otprilike četiri mjeseca prikazati novu generaciju jednog od najpopularnijih automobila u Europi. No kako bi zadovoljili veliku znatiželju javnosti već sada su objavili detalje te fotografije kamufliranog modela.

Nova generacija bit će drastično promijenjena u odnosu na aktualnu. Zbog toga što je trenutni model osjetno veći od prosjeka klase, nova Astra će biti smanjena. Automobil će tako biti 5 cm kraći i 3 cm niži, a smanjit će se i međuosovinski razmak. Ipak, u unutrašnjosti će biti više prostora za noge. Zbog potpuno nove konstrukcije i korištenja kvalitetnijih materijala, Astra će, ovisno o modelu, biti između 120 i 200 kilograma lakša, što joj je i nužno trebalo. Potpuno nova konstrukcija snizit će i težište te smanjiti troškove proizvodnje. No Opel je pripremio i neke druge radikalne rezove koji se neće svidjeti baš svakome. 

Prema prvim informacijama, coupe izvedbe s troja vrata GTC više ne bi trebalo biti, a novi model neće imati ni pogon na sve kotače, automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, adaptivni ovjes niti hibridni pogon. S druge strane, od sportskog OPC-a s oko 300 KS neće se odustati, samo će novi model imati petora vrata, a u budućnosti dolazi i električna izvedba koja bi trebala zasjeniti konkurenciju zbog vrlo dobrog dosega od 320 km uz jedno punjenje. Unutrašnjost nove Astre trebala bi biti jednostavnija, a ergonomija poboljšana. 

Naravno da će Astra donijeti i mnoge tehnološke novosti. Tako će kupac moći odabrati sustav automatskog parkiranja i tempomat s automatskim održavanjem udaljenosti. Za pogon će biti zaduženi isključivo turbomotori. Benzinci će imati od 105 do 200, a dizelaši od 95 do 170 KS. Performanse bi trebali biti osjetno bolje, a potrošnja manja i do 25%.

Idi na 24sata

Komentari 62

  • expendables 18.05.2015.

    mislim da su astri potrebniji radikalnije promjene od smanjivana duzine i visine,uffff ima brate na njoj puno toga za izmjeniti i popraviti ali budemo vidjeli sto cu opelovi inžinjeri napraviti.

  • be yourself 11.05.2015.

    Ovo je jedna marka u koju nemam nikakvog povjerenja. Svi poznanici i prijatelji koji su imali Opel su imali gadnih problema. Ne znam, možda nisu imali sreće ali frendu je nakon godinu i po dana pukao remen i zaribao motor i sve polupao a frendici zakuho i zaribao benzinac na plinu na autoputu nakon 6 mjeseci starosti. Znači to su bila skoro nova vozila.

  • Stručni komentator 11.05.2015.

    i koji dio je tu revolucionaran ako mogu upitati?

Komentiraj...
Vidi sve komentare