To je to što me zanima!

Revolucija je započela: Prvih 30 sretnika dobilo svoj Model 3

Automobil vrijedan 35.000 američkih dolara s jednim punjenjem može prevaliti 350 kilometara. Umjesto komandne ploče s gumbima, Model 3 ima ekran na dodir desno od vozača
Vidi originalni članak

Izvršni direktor tvrtke Tesla Elon Musk rekao je u petak da za električne automobile Model 3 ima već više od pola milijuna rezervacija nakon što je prvih 30 isporučio zaposlenicima tvrtke,  a ovo je najveći ispit za strategiju kompanije koji će pokazati hoće li biti profitabilni proizvođač automobila za masovno tržište. 

Ispred tvrtke Tesla u Freemontu u Kaliforniji Musk je pokazao vozilo vrijedno 35.000 američkih dolara koje s jednim punjenjem može prevaliti 350 kilometara. Tvrtka je ranije proizvodila samo luksuzne električne automobile.

Automobil s većim rasponom kretanja  stoji 44.000 američkih dolara, a s jednim punjenjem može prijeći 500 kilometara.  

Automobil umjesto komandne ploče s gumbima ima ekran na dodir desno od vozača.

Tvrtka je obećala proizvesti 500.000 vozila sljedeće godine što je gotovo šest puta više od proizvodnje 2016.

Idi na 24sata

Komentari 84

  • DarkSar 30.07.2017.

    Obavezno na antenu metnuti rep od lisice i na zadnje staklo bijele rolete.

  • StanislavTolarić 29.07.2017.

    Auto je po sigurnosti prvi u svijetu. Krcat je kamerama, radarima i senzorima. A ovaj monitor ne odvlači pažnju kao mobitel nego kao traženje radio stanice, namještanje klime, i slično, pa čak i manje od toga. U bližoj budućnosti sve što se u autu može namjestit, pojačat, podesit moći će se napraviti glasovnim komandama, što minimalno skreće pažnju. E sad msm da je bolje koristit navigaciju na tako velikom zaslonu, nego na malom kao i sliku sa stražnjih kamera kada se krećeš unazad. Ono što bi puno ljudi moglo zamjeriti je što nema nikakav zaslon ili da tako kažem kazaljke i signalnih lampica iza volana, ali kod električnih automobila za početak velik dio lampica otpada u startu jer se odnose na klasične motore plus model 3 nema parkirnu kočnicu jer jednostavno nije potrebna. Dalje što se tiče prikaza okretaja toga također nema jer nema brzina nego samo R N D TA P (rikverc, neutralno, tesla autopilot, i parkiranje (automobil se sam parkira)). A prikaz brzine biti ce vjj u lijevom dijelu ekrana (bliže vozaču), a automobil automatski prepoznaje dopuštene brzine kretanja i upozorava ako se vozi prebrzo. Istina je da treba biti otvorenog uma i prihvatiti nove, bolje i sigurnije tehnologije, a ne zalit se jer nešto novo nije isto kao staro jer ste na to navikli. Kada biste sjeli u pravi električni automobil nikad se više ne biste htjeli vratiti na ove zastarijele.

  • zvona1111 29.07.2017.

    Bezdušan automobil koji nema nista sto bi me privuklo pri kupnji (interijer očajan,bezčujni agregat,vanjski dizajn mi se ne sviđa,cijena vozila )... pozitiva je jedino jeftinija voznja ukoliko omoguce i kućno punjenje jer mi se ne čeka negdje u gradu dok se napuni nisam naucio cekat duže od 5 minuta na benzinskoj ! Bolje da nam ostave nase benzince i dizelase ako vec guranju vozila u serijsku prodaju dajte nam vozila na vodu to je najjeftinije i svi sipamo kod kuce jedini je problem zima morat cemo ubacivat neki aditiv protiv smrzavanja ;)

Komentiraj...
Vidi sve komentare