Ozbiljna revolucija stiže nam iz Japana. Mazda Motor korporacija postala je prvi proizvođač automobila na svijetu koji komercijalizira revolucionarno inženjersko rješenje u svojim benzinskim motorima. Naime, Mazda od 2019. pa nadalje benzince planira prodavati isključivo s novim SKYACTIV-X motorima, odnosno s revolucionarnom tehnologijom kompresijskog paljenja, koje isključuje upotrebu svjećica i povećava efikasnost za 30 posto u usporedbi s konvencionalnim benzinskim motorom, prenosi Auto start.
Predsjednik uprave Mazde Masamichi Kogai otkrio je da će novi benzinski motor komercijalnu upotrebu doživjeti već 2019. godine. Naziva je SKYACTIV-X, a navodi se kako će u usporedbi sa SKYACTIV-G motorima biti učinkovitiji do 30 posto.
Također, šef razvojnog odjela Mazde Kiyoshi Fujiwara kazao je da je osnovni zadatak cijele kompanije težnja usavršavanja motora s unutarnjim izgaranjem.
- Elektrifikacija je potrebna i neizbježna, ali motori s unutarnjim izgaranjem trenutno su sam glavna okupacija - rekao je.
Benzinski motor oznake HCCI (Homogeneous Charge Compression Ignition) umjesto pomoću svjećica, paljenje goriva postiže kompresijom. No, ovaj novi motor ipak ima svjećice. One se naime, uključuju pri niskim temperaturama zraka, kako bi motor lakše podnio pokretanje. Potpredsjednik Mazde Akira Marumoto nazvao je razvoj tehnologije motora Mazdinim "srcem", te je isključio bilo kakvu mogućnost opskrbe drugih proizvođača novim, revolucionarnim benzinskim SKYACTIV-X motorom.
S druge strane, iz Mazde također navode kako aktivno razvijaju i tehnologiju električnih automobila, te da će do 2025. sve Mazde imati sustave autonomne vožnje.