To je to što me zanima!

Renault Sport track-day: Cjelodnevna jurnjava po stazi

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Bili smo na track-dayu koji je Renault Sport organizirao za vlasnike svojih modela, isprobali novi Mégane Trophy i provozali se s proslavljenim hrvatskim trkačima
Vidi originalni članak

Sportski odjel Renaulta poznat je po tome da proizvodi sportske automobile odličnih, gotovo trkaćih performansi . Počevši od prvog Clija Williams pa do posljednjeg Méganea Trophyja, ti su automobili toliko brzi da je njihove performanse u potpunosti moguće isprobati samo na trkaćoj stazi.

Stoga Renault Sport redovito organizira tzv. track-day kada na zakupljenoj trkaćoj stazi omogući zaljubljenicima marke da isprobaju mogućnosti vlastitih automobila, ali i performanse novih modela. Na manjoj stazi u Sloveniji ovaj su vikend jedan takav track-day pohodili vlasnici sportskih Renaulta, a koliko su brzi novi modeli Clio R.S. 200 turbo i Mégane Trophy isprobali su i naši proslavljeni trkači - trostruki europski prvak na brdu Niko Pulić i njegov sin Ivan Pulić koji vozi europski Clio kup te višestruki prvak Hrvatske u reliju Juraj Šebalj.

I sami smo imali prilike sjesti za upravljač novih modela na stazi samo kako bi se ponovno uvjerili u njihove sjajne performanse. Ponajprije u odlično ležanje na cesti i uvjerljive kočnice čime i Clio i Mégane nemaju konkurenciju u svojoj klasi. Posebna poslastica je novi Trophy koji je s 275 KS i prednjim zatvaračem diferencijala nadmoćno svladavao zavoje i pokazao se vrijedan titule najbržeg serijskog automobila s prednjim pogonom na svijetu.

Pogledajte kratki video u kojem naš relijaš Juraj Šebalj vozi Mégane Trophy u stilu slavnog Renaultovog vozača Jean Ragnottija.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Idi na 24sata

Komentari 10

  • apeajtom 07.09.2014.

    super organizirani trac day..bas sam se izgusta i zabavija..nadam se da ce tako biti i sljedece godine ...vidimo se opet

  • 06.09.2014.

    Megane RS i mali dizelski motori iz Renaulta su sve što vrijedi u Renaultu, kvaliteta izrade karoserije i unutrašnjosti je na dosta nižem levelu, a novi Clio Sport sa automatskim mjenjačem je apsolutni promašaj

  • kmarus 06.09.2014.

    Zadnji modeli Renaulta mi se konačno sviđaju (novi Clio i Megane) , a prije toga davno, davno su imali jedini model koji mi se sviđao , a zvao se Fuego ...Pa i Renault 5 u svoje vrijeme je bio O.k. ...a onda dugo ništa ...

Komentiraj...
Vidi sve komentare