Tri i pol godine nakon premijere Renault je obnovio Megane svoj kompaktni model i sa sedam milijuna primjeraka jedan od najprodavanijih automobila kompaktne klase u povijesti. Obnovljena je kompletna ponuda, od klasičnog kompakta preko karavana do sportskih R.S. izvedbi.
POGLEDAJTE VIDEO:
Promjene na izgledu su minimalne. Modificirani su maska, prednja i stražnja svjetla te prednji i stražnji odbojnik. Razlike su tako male da ih na prvu nećete primijetiti, što je promijenjeno postaje jasno tek kad novi i stari Megane stavite jedan pored drugoga. Renault se mnogo više koncentrirao na promjene u unutrašnjosti i tehnologiju.
Najvažnija novost je plug-in hibridna verzija. Renault ovu verziju naziva E-Tech, a ona se sastoji od 1,6-litrenog benzinskog motora, dva električna motora i inovativnog mjenjača s više načina rada. Ukupna snaga ovog pogona je 160 KS, a kapacitet baterije 9,8 kWh što je dovoljno za do 65 kilometara vožnje u gradu. Ova verzija prvo će se ugrađivati u karavan, a kasnije i u klasični kompakt.
Nekoliko novosti krije se i u unutrašnjosti. Kokpit je obnovljen, zaslon Infotainmenta ima promjer 9,3 inča, a tu su i novi digitalni instrumenti od 10,2 inča. Megane donosi i nove sustave za pomoć u vožnji autocestom i prometnim gužvama i nova LED svjetla.
Kao i kod nekih drugih modela Renaulta, uz Megane se od sada nudi i sportska linija opreme R.S. Line. Jednu važnu novost donosi i sportski R.S. kojem je snaga podignuta na 300 KS, a okretni moment za 420 Nm. R.S. sad ima jednako snažan motor kao i verzija Trophy.
Redizajnirani Megane u Hrvatsku dolazi vrlo skoro, točan datum se ne zna kao ni cijene, no one se ne bi trebale znatnije mijenjati. Najjeftiniji Megane trenutno stoji 125.400 kuna.