To je to što me zanima!

Renault obnovio Megane, među novostima je i verzija na struju

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Promjene na izgledu su minimalne, no Megane donosi mnogo drugih novosti. Stigao je prvi plug-in hibrid, svjetla su nova, kao i zasloni u unutrašnjosti, R.S. je postao snažniji...
Vidi originalni članak

Tri i pol godine nakon premijere Renault je obnovio Megane svoj kompaktni model i sa sedam milijuna primjeraka jedan od najprodavanijih automobila kompaktne klase u povijesti. Obnovljena je kompletna ponuda, od klasičnog kompakta preko karavana do sportskih R.S. izvedbi. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Promjene na izgledu su minimalne. Modificirani su maska, prednja i stražnja svjetla te prednji i stražnji odbojnik. Razlike su tako male da ih na prvu nećete primijetiti, što je promijenjeno postaje jasno tek kad novi i stari Megane stavite jedan pored drugoga. Renault se mnogo više koncentrirao na promjene u unutrašnjosti i tehnologiju.



Najvažnija novost je plug-in hibridna verzija. Renault ovu verziju naziva E-Tech, a ona se sastoji od 1,6-litrenog benzinskog motora, dva električna motora i inovativnog mjenjača s više načina rada. Ukupna snaga ovog pogona je 160 KS, a kapacitet baterije 9,8 kWh što je dovoljno za do 65 kilometara vožnje u gradu. Ova verzija prvo će se ugrađivati u karavan, a kasnije i u klasični kompakt.

Nekoliko novosti krije se i u unutrašnjosti. Kokpit je obnovljen, zaslon Infotainmenta ima promjer 9,3 inča, a tu su i novi digitalni instrumenti od 10,2 inča. Megane donosi i nove sustave za pomoć u vožnji autocestom i prometnim gužvama i nova LED svjetla. 

Kao i kod nekih drugih modela Renaulta, uz Megane se od sada nudi i sportska linija opreme R.S. Line. Jednu važnu novost donosi i sportski R.S. kojem je snaga podignuta na 300 KS, a okretni moment za 420 Nm. R.S. sad ima jednako snažan motor kao i verzija Trophy. 



Redizajnirani Megane u Hrvatsku dolazi vrlo skoro, točan datum se ne zna kao ni cijene, no one se ne bi trebale znatnije mijenjati. Najjeftiniji Megane trenutno stoji 125.400 kuna. 

Idi na 24sata

Komentari 58

  • 06.02.2020.

    1.5 DCI 115KS je najbolji mali dizel u toj klasi puno bolji od 1.6 TDI koji još uvjek ide u konbinaciji sa 5 stupanjskim mjenjačom kao da živimo u devedesetima.

  • najiram 10 05.02.2020.

    tri hiljde evreka za ganc novi plastični megan dosta...i puno previše...i normalno uklonite ona elektronička smeća iz njega-....to je uvijet za kupnju tog plastičnog mrtvačkog sanduka...

  • ichbin2 05.02.2020.

    7 miliona u 25g baš i nije neki uspjeh, golf2 je u 8g proizvodnje premašio ovoga za svih 25g, golf jedan u preko 6 miliona komada s tim da u prvih 6g se prodalo miliona komada a u zadnjih 5g 5 miliona.... tako da samo neukom čovjeku ovo može zvučat fascinantno i kao velika količina

Komentiraj...
Vidi sve komentare