Sudeći prema ekstravagantnom izgledu, Espace je nastavak Renaultove tradicije osmišljavanja neobičnih velikih automobila koje je teško uklopiti u neke automobilske stereotipe. Nova generacija velikog monovolumena dobila je blagu SUV notu i zapravo postala svojevrsni veliki crossover. To je i logični potez jer veliki monovolumeni poput Espacea, Sharana ili Galaxyja posljednjih su godina sve rjeđi te umjesto njih kupci sve češće biraju velike SUV-ove koji nude podjednaku prostranost i praktičnost. Koketiranje s njima Renaultov je pokušaj da vrati stare kupce i privuče nove. Novi model bit će predstavljen ovog tjedna na salonu automobila u Parizu.
SUV geni za novi uzlet
Iako izgleda impresivnije od prethodnika, novi Espace je čak 250 kilograma lakši od njega. Nastao je na modularnoj platformi koju koriste buduća Laguna i novi X-Trail, s kojim će Espace podijeliti i neke druge tehničke komponente. Pod poklopcem motora glavna tema je downsizing. Iako će Renault mnoge detalje držati u tajnosti do predstavljanja, koje je ovog tjedna u Parizu, neke pojedinosti već se znaju. Za pogon će, prema najavama, biti zaduženi četverocilindrični turbomotori, uglavnom dizelaši, a među njima bi trebao biti i novi 1,6-litreni motor u izvedbama s jednim ili dva turbopunjača. Tehnička novost je i upravljanje na sva četiri kotača, sustav koji se već koristi na nekim izvedbama Lagune.
Renault će kupcima nuditi bogatu opremu, između ostalog LED prednja svjetla u višim razinama opreme. Nudit će izvedbe s pet ili sa sedam sjedala, a unutrašnjost će biti uređena slično kao u drugim novijim Renaultima, posebice Cliju. Iako službene fotografije unutrašnjosti još nisu objavljene, zna se da će središnjom konzolom dominirati veliki zaslon osjetljiv na dodir sličan onome u Tesli Model S. Renault planira i top izvedbu Initial Paris, kojom bi se ovaj automobil trebao nositi s najekskluzivnijim SUV-ovima i monovolumenima. Novi Espace u Hrvatsku dolazi tijekom 2015., no približan datum još se ne zna.