Iako redizajniran, izgled Astre je samo minimalno mijenjan. Sprijeda su promijenjeni maska i odbojnik, straga ništa, u unutrašnjosti instrumenti i infotainment. No ipak, testirana Astra je u odnosu na prethodnika potpuno novi auto.
Uz novi 1,2-litreni benzinski motor, bolju aerodinamiku i manju masu Astra je osjetno štedljivija nego do sada. U praksi troši manje do 1,5 l/100 km, pa smo na testu u gradu trošili samo 6,8 l/100 km. Motor je nešto nemirniji nego što smo to navikli, no u vožnji je elastičan i ugodan.
Sve je podređeno štednji pa je šesterobrzinski mjenjač dugačkih prijenosnih omjera. Zbog toga ubrzanje do 100 km/h traje duže od očekivanog, a maksimalna brzina je neobično visoka s 215 km/h. Međuubrzanja su pak vrlo dobra. Astru je posebno ugodno voziti na duljim putovanjima. Unutrašnjost je dovoljno prostrana i udobna te vrlo ergonomična. Pohvalu zaslužuju pregledni, djelomično digitalni instrumenti i mnogo napredniji i bolji infotainment sustav.
Testirani auto je nevjerojatno bogato opremljen, ima i masažu i klimatizirana kožna sjedala, odlična LED Matrix svjetla...Oprema ovoga automobila je, bez pretjerivanja na razini onih kod najskupljih limuzina. Ima najskuplji paket opreme, a još dodatno ugrađena oprema stoji više od 50 tisuća kuna stoga je jasno da uz manje luksuza možete proći i puno jeftinije. Testirani auto je tako opremljen samo da bi se pokazalo što sve nova Astra može imati, prosječan kupac će birati ipak skromnije.
TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1280 kg
dimenzije: 437x181x149 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
0-100 km/h: 10,5 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 224.745 kn (testni model), 143.942 kn (osnovni model)
Testirana Opel Astra 1.2 Turbo GS Line u opremi ima Matrix LED svjetla, grijana i hlađena kožna sjedala s funkcijom masaže, 8” dodirni zaslon, 17” alunaplatke, bežični punjač mobitela...