Mitsubishi nije bez razloga među najcjenjenijim automobilskim markama na svijetu. Kupci vole osjećaj robusnosti, kvalitete i pouzdanosti koji donosi, no donedavno su mu zamjerali nedovoljno maštovitosti i zastarjelo promišljanje o dizajnu.
No u posljednje vrijeme se i to popravilo, a dobar primjer za to je redizajnirani Outlander, koji je velikim promjenama na karoseriji dobio mnogo osobnosti. Posebno impresivno izgleda u kombinaciji s top paketom opreme koji donosi obilje luksuza.
Za pogon je zadužen dobro poznati dizelski motor sa 150 KS, a snaga se putem automatskog mjenjača prenosi na sve kotače. Upravo taj automatski mjenjač je ujedno jedina prava boljka Outlandera. Dosta kvari performanse automobila i povećava potrošnju. Outlander tako do 100 km/h dolazi tek za 11,6 sekundi i postiže maksimalnih 190 km/h. Tijekom testa trošili smo 8 l/100 km u gradu, što je sasvim solidan rezultat s obzirom na masu i dimenzije automobila.
Posebne pohvale idu na račun novog sustava distribucije snage putem aktivnog diferencijala, koji sav posao obavlja automatski. Vozač može birati između četiri načina vožnje. Outladner je istodobno vrlo sposoban pri bržoj vožnji, udoban kad je to potrebno i dobar na autocesti prilikom dužih putovanja gdje do izražaja dolaze mnogo luksuza i napredni sustavi za pomoć u vožnji, poput aktivnog tempomata koji sam održava razmak.
Cijena od 354.900 kuna na prvu izgleda visoka, no to je logično s obzirom na vrhunsku opremu, ali i činjenicu kako je Outlander vrlo veliki i prostrani SUV sa sedam sjedala.
Tvornički podaci:
- masa: 1610 kg
- dimenzije: 470x181x168cm
- obujam: 2268 ccm
- snaga: 110 kW/150 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 11,6 s
- najveća brzina: 190 km/h
- potrošnja: 5,8 l /100 km
- cijena: 359.900 kn (testni model) 354.900 kn (bez doplata)
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle plus u opremi ima Rockford Fosgate audio, led prednja svjetla, aktivni tempomat, navigaciju, sjedala u koži, krovni otvor...