#Nofilter i #Nomakeup dva su popularna hashtaga koji su proteklog mjeseca dobili novog saveznika koji je umjesto na kartu taštine zaigrao na bizarnost te od najaktivnijih korisnica Instagrama tražio slike groteskno razmazanog ruža kako bi upozorio na važnost ginekoloških pregleda.
Kampanja #SmearforSmear (Razmaži za bris) jedan od u zadnje vrijeme popularnih lančanih izazova na društvenim mrežama koji po uzoru na prošlogodišnji Ice Buckett Challenge cilja na osvještavanje specifičnog zdravstvenog problema, u ovom slučaju kobnog za žensku populaciju, raka vrata maternice.
Kampanji su se odazvale poznate instagramerice britanske scene - pjevačica Rita Ora te modeli poput Georgie Jagger i Care Delevingne, a uslijedilo je još na tisuće djevojaka koje su se međusobno 'nominirale'.
„Smear for smear“ pokrenula je tijekom europskog Tjedna prevencije raka vrata maternice krajem siječnja jedina britanska zaklada posvećena ovoj bolesti, Jo's Cervical Cancer Trust kako bi upozorili na opasan silazni trend uzimanja brisa grlića maternice među ženama do 35 godina, a koji se preporučuju nakon sumnjivih rezultata PAPA testova.