To je to što me zanima!

Prvi u Europi: Procjenu štete vašeg auta u Croatia osiguranju radit će umjetna inteligencija

Novi sustav automatizirane procjene štete uz umjetnu inteligenciju skraćuje cijeli proces za nekoliko puta, a vozač ne mora ni napustiti automobil. Croatia osiguranje uložilo je 400.000 eura u novi sustav
Vidi originalni članak

Za samo tri minute, već od srijede, moći će vozači napraviti procjenu štete na svojem vozilu, zahvaljujući inovaciji koju je Croatia osiguranje prvo uvelo u Europi. 

POGLEDAJTE VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Novi sustav za procjenu šteta temelji se na umjetnoj inteligenciji i njime značajno unaprjeđuju sustav procjena šteta na vozilima. U novo procjenilište u Drmićevoj ulici u Zagrebu te u cijeli sustav uložili su više od 400.000 eura.

A kako pojašnjavaju, radi se o sofisticiranom digitalnom sutavu koji povezuje rad rotirajuće platforme, video opreme i kalkulacijskog sustava za detekciju oštećenja i kalkulaciju popravka, kako bi ubrzali proces i povećali preciznost procjene štete. Ovo Croatijino  rješenje omogućava da vozači ne izlaze iz vozila, a šteta je procijenjena za manje od tri minute, što je pet puta brže od dosadašnjeg klasičnog načina procjene.

Sustav automatizirane procjene naslanja se tehnološki na već implementiranu prijavu štete preko QR koda koja Croatijinim klijentima omogućuje brzu i samostalnu prijavu štete u samo nekoliko minuta bez potrebe za fizičkim popunjavanjem papirnate dokumentacije.

- U zadnje tri godine u digitalizaciju smo uložili više od 33 milijuna eura, a rješenje koje danas predstavljamo još je jedan veliki iskorak koji donosimo na hrvatsko i europsko tržište. Želimo osigurati da naši klijenti u najkraćem roku dobiju najkvalitetniju uslugu, a tehnologija nam to danas omogućuje. Nakon LAQO-a, koje je prvo na tržištu omogućilo potpuno digitalno osigurateljno iskustvo, i niz drugih inovacija poput programa Spektar, danas predstavljeno rješenje novi je veliki korak u razvoju ukupnog osigurateljnog tržišta. I dalje ćemo ostati snažno predani razvoju inovativnih rješenja za naše klijente - rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja predstavljajući inovaciju.

Član Uprave Vančo Balen kaže da je ovo samo jedan od primjera  rada na stvaranju dodatne vrijednosti za  klijente kroz brzu i sigurnu isplatu šteta. Predstavljajući uslugu poručio je kako je ovo vrhunsko rješenje u puno širim razmjerima od hrvatskog tržišta.

Pet puta brže do procjene

Klasična prijava i procjena šteta na vozilima traju od 30 do 45 minuta, a sada šest do osam minuta, od čega sama procjena traje do tri minute.

- Proces prijave, procjene i obrade štete kreće prijavom štete putem QR koda i traje samo nekoliko minuta bez potrebe fizičkog popunjavanja papirnate dokumentacije. Zatim slijedi procjena štete na rotirajućoj 360° platformi, a sve bez izlaženja iz vozila, u trajanju od maksimalno tri minute. Tijekom procjene, sustav aktivno komunicira s korisnikom kroz obavijesti na ekranu. U isto se vrijeme kroz AI rješenje obavlja prepoznavanje vozila i oštećenja te se po završetku rotacije platforme izrađuje kalkulacija popravka vozila koju će klijent zaprimiti u realnom roku - pojasnila je Vesna Sanjković, direktorica Sektora za upravljanje naknadama šteta u Croatia osiguranju.

Nakon prijave i procjene štete odmah je na toj lokaciji moguće i obaviti jednostavniji popravak štete, poput stakala, u suradnji s partnerom na lokaciji.

U Croatiji su ovaj sustav razvijali godinu dana, zajedno sa stručnjacima iz kompanija Solera, Alfa-Kov, Avitech te tvrtka I.B. tehnologije. 

Idi na 24sata

Komentari 4

  • kaius 15.11.2023.

    mah,...za ogrebotine je ok,..u. int otvara u haubu pa "pregleda" štetu iznutra ako je veći udar i drugo,radijatori,nosači itd itd?

  • ichbin2 14.11.2023.

    taj elektro uređaj je sigurno programiran da namjerno ne vidi sve

  • HerojTito4 14.11.2023.

    mislio sam da to oduvijek radi umjetna inteligencija sa lošim postavkama, kad plaćaš porez na auto procjene ga ajme majko a kad je totalna šteta onda ne vrijedi ništa

Komentiraj...
Vidi sve komentare