Kriza je u većini svijeta odavno zaboravljena. Pokazuje to i stalan trend rasta prodanih automobila. Devedesetih godina se prosjek kretao oko 40 milijuna prodanih vozila, od 2000. do 2010. on je iznosio oko 50 milijuna, a od tada prodaja konstantno raste. Od svega toga najveću korist je izvukla Toyota koja već nekoliko godina drži vodeću poziciju među svjetskim automobilskim markama. Ove godine su prema realnim statistikama i trenutnim procjenama prodali oko 10,2 milijuna automobila što je oko 400.000 više nego prošle godine. Za petama im je GM koji je prodao samo nekoliko desetaka tisuća manje. Treće mjesto drži Volkswagen koncern s 10 milijuna prodanih. Nijemci i nisu pretjerano zadovoljni tim rezultatom jer već duže vrijeme najavljuju pohod na sam svjetski vrh.
Ove godine im je planove pokvario pad prodaje u SAD-u. Na četvrtom mjestu se nalazi koncern Hyundai-Kia. Korejski div je još prije dvadesetak godina bio prilično nevažan igrač na svjetskoj automobilskoj sceni, a danas se opasno približio samom vrhu. Peto mjesto pripada Fordu, koji je prije desetak godina bio u samom vrhu. Japanski proizvođač Nissan koji je diljem svijeta prodao 5,5 milijuna primjeraka je šesti, a sedmo mjesto drži grupacija Fiat-Chrysler koja u ovoj godini najavljuje osjetan rast prodaje. Iza njih je Honda kao jedini brend iz društva deset najbolje plasiranih kojem je prodaja u odnosu na 2013. pala. Prodali su oko 200.000 manje automobila, no to bi se značajnije moglo promijeniti već ove godine jer upravo je Honda najavila najveći broj noviteta za 2015. Francuski proizvođači drže donji dio Top 10 ljestvice. Koncern PSA Peugeot-Citroën prodao je 2,9, a Renault 2,8 milijuna automobila.
Najviše automobila prodaje se u Aziji, a slijede Europa i Sjeverna Amerika. Od država rekorder je Kina, a nakon nje slijede SAD, Japan, Njemačka i Velika Britanija. U Hrvatskoj je u 2014. prodano 33.962 vozila, od čega najviše Volkswagena.