Sjedamo u sportska Recaro sjedala koja za vozača i suvozača dolaze serijski, hvatamo tanki kožni volan s crvenim prošivima i decentnom oznakom GT te vrlo brzo pronalazimo idealnu vozačku poziciju. Materijali su na dodir vrlo ugodni, a sportsku notu upotpunjuju aluminijske papučice. Reskim glasanjem javlja se 1,6-litreni turbobenzinac s 204 KS i 265 Nm, a sportski doživljaj upotpunjuje precizan 6-stupanjski mjenjač izuzetno kratkih hodova i vrlo izravan upravljač. Iznenađenja ima i na instrumentnoj ploči koja je cijela digitalna, a osim uobičajenih informacija, nudi i prikaz iskorištenosti okretnog momenta i turbopunjača.
Cee’d GT se dobro ponaša i u zavojima. Korejci su za GT kruće podesili ovjes i upravljač, iako to nije brutalan sportaš poput Renault Megane RS-a ili Opel Astre OPC. Ali to nisu ni željeli, pa je Cee’d GT bliži Golfu GTi i primjeren je svakodnevnoj, pa i obiteljskoj uporabi. Napravljen je dobar kompromis između udobnosti i dinamične vožnje.
Prostranost u unutrašnjosti i kapacitet prtljažnika od 380 litara ostali su i isti kao i kod “obične” verzije. Cee’d GT do stotke dođe za 7,7 s, a najveća brzina je 230 km/h. Službena potrošnja je 7,4 l/100 km, mi smo trošili 9,6 litara na testnoj ruti, a pritom ga nismo štedjeli. Kia ga je testirala i na Nürburgringu. Napravili su 480 km, a najbrži krug su napravili za 8:45 minuta. To je isti rezultat kao i Toyote GT-86.
Najsnažniji Cee’d na tržište dolazi tijekom jeseni, a cijena se još ne zna.