Govoreći o iskustvima crowdfunding kampanje svojeg projekta Trillenium, Hrvoje Prpić je na zagrebačkoj Crowdfunding konvenciji rekao kako prije ulaska u takvu kampanju treba imati barem 20 posto vlastitog novca, od iznosa koji tražite.
Njegova kampanja na platformi Seedrs pretvorila se u najuspješniju hrvatsku crowdfunding kampanju, ali kako je ispričao Prpić, stvari nisu tekle baš glatko. Seedrs je tehnički platforma na kojoj se prikuplja novac za vlasničke udjele, a Prpić se na njemu našao zbog partnera Asosa, koji je tražio dodatna ulaganja.
Priprema za Seedrs bila je iznimno zahtjevna i sama kampanja odlično je startala, ispričao je Prpić, koji je u prvom tjednu prikupio 90.000 funti. Kasnije su se stvari toliko usporile da je 53. dan već mislio odustati i pitao se je li to sve vrijedilo toliko truda. No, promjena je stigla nakon ulaganja slovenskog poduzetnika Aljoše Domijana koji je na 10 tisuća funti uložio još 7.500 funti. Potom je stiglo još ulaganja, a za kraj i ono tenisača Andyja Murraya, koji je uložio 50.000 funti. No, kako je istaknuo Prpić, Murray mu je donio i oko 500.000 funti PR vrijednosti.
U svom sažetku je istaknuo kako bi minimalna investicija trebala biti 0,1 posto traženog iznosa, a 20 posto vlastitih sredstava po njemu treba raspodijeliti na početak i na kraj kampanje. Kao važnu stvar, napominje da prije početka kampanje treba osigurati dovoljno kvalitetnog video i foto materijala te da bi sama kampanja trebala počinjati par dana prije nekog važnog događanja. Dodaje da je projekt trenutno u due diligence fazi, odnosno dubinskoj provjeri Seedrsa.
Na pitanje Kako znati jesi li spreman?, rekao je da trebaš osigurati sredstva i naći potencijalne investitore za barem 40 posto kampanje, a dodao je i kako je u Trillenium dosad uložio vlastitih milijun funti.