To je to što me zanima!

Prodao više od 3000 konzola, a sada kreće u pohod na Ameriku

Karlovački inovator Albert Gajšak (19) pobjedom na Idea Knockout natjecanju časopisa BUG osvojio je put na sajam u Las Vegasu na kojem želi sklopiti nove poslove kako bi njegov Makerbuino 'eksplodirao'
Vidi originalni članak

Svjetsku pozornost Albert Gajšak (19) privukao je prošlog proljeća kad je u Kickstarter kampanji za svoju ručnu konzolu Makerbuino prikupio čak 100.000 dolara. Ovih dana mladi Karlovčanin ponovno je u središtu pozornosti jer je o njemu pisao i veliki Forbes, i to uoči CES-a, najvećeg sajma potrošačke elektronike u Las Vegasu.

Svoju konzolu Albert će predstaviti Amerikancima zahvaljujući pobjedi na Idea Knockoutu, natjecanju časopisa BUG, a kako je ispričao, najviše konzola prodaje upravo u SAD-u i cilj mu je da što više ljudi čuje za njega te da sklopi poslove s trgovcima.

- Očekujem da će CES potpuno otvoriti vrata koja nam je odškrinula Kickstarter kampanja - rekao je Albert za 24sata uoči konferencije “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”, na kojoj je i predstavio svoj projekt.

Dosad je prodao više od 3000 konzola koje su posebne po tome što dolaze u dijelovima i, prije nego što se možete igrati na njoj, trebate je sastaviti. Upravo u tome i leži cijela čar iza njegove priče. Iako nije riječ o tehnički naprednoj konzoli, ono što je prodaje je osjećaj zadovoljstva, postignuća i vlasništva nečeg što si sastavio sam, piše Forbes, a Albert pojašnjava da ima još jedan razlog zbog čega se odlučio na tehničke karakteristike koje su prilično “skromne” u odnosu na neke druge konzole na tržištu.

- Što je kompliciraniji proizvod, to ga je teže sastaviti - rekao je i dodao kako veći broj mogućnosti da se nešto uprska smanjuje potencijalnu publiku.

PRIČE O USPJEHU Oni gledaju budućnost: Svijet odlučili pokoriti iz Hrvatske

I cijena od 50 eura također predstavlja adut kojim Albert privlači kupce.

- Roditeljima često kažem da Makerbuino mogu kupiti kao zamjenu za cijenu samo jedne videoigre - ispričao je te dodao da djeca danas provedu i više od šest sati tjedno igrajući videoigre.

- Što kad bi mogli dio tog vremena pretvoriti u edukativnu zabavu kojom će učiti o elektronici i programiranju? - rekao je mladi inovator. Glavni problem s raznim edukativnim igračkama za djecu, koje se pojavljuju na tržištu, taj je što nisu toliko privlačne djeci, smatra Albert te pojašnjava kako je Makerbuino uspio spojiti obrazovanje i igrice.

Zbog goleme količine posla odlučio se potpuno posvetiti Makerbuinu te je trenutačno odustao od fakulteta. No Makerbuino nije jedina stvar o kojoj razmišlja. U svojoj tvrtki CircuitMess planira napraviti liniju sličnih “uradi sam” proizvoda, pa je tako i najavio nove za ovu godinu. Moguća najava smjera u kojem razmišlja su telefon i ručni sat koje je koristio tijekom razgovora.     

Idi na 24sata

Komentari 9

  • Inax 09.01.2018.

    Svaka ti cas na trudu, ali 3000 komada ne znaci da si pokorio bilokakvo trziste, dapace, vjerovatno pokazatelj da svoj trud, mastu i strast usmjeris u nesto drugo.

  • Iskrivljena antena 08.01.2018.

    Zašto izmišljat toplu vodu da je ovo originalan proizvod ne bi rekao ništa ali ovo je daleko od uspjeha. To je slično ko oni muzički plagijati izmjeni dva stiha jedan akord i to je to.

  • tajnamoja 08.01.2018.

    Nemoj bez faksa u pohode.

Komentiraj...
Vidi sve komentare