U ožujku je prema podacima agencije Promocija plus u Hrvatskoj registrirano 2724 novih automobila što je pad od 46 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine kada je prodan 5041 automobil. Ovakav pad prodaje novih automobila je očekivan jer su saloni gotovo pola mjeseca zatvoreni, a u jeku korona krize rijetko tko razmišlja o kupnji novih automobila. Tih 2724 automobila uglavnom su kupljeni ranije i tek sad isporučeni, a u idućim mjesecima će pad biti još izraženiji.
Osim što privatni kupci sve manje razmišljaju o kupnji novog automobila bojeći se nadolazeće krize, odustaju i rent a car tvrtke koje su svjesne da će ovogodišnja turistička sezona biti osjetno ispod prosjeka i da možemo očekivati mnogo manje gostiju koji će trebati mnogo manje automobila. Također, većina tvrtki odgađa nabave novih automobila zbog pada prihoda, a država je potpuno zaustavila javne nabave automobila za svoje potrebe.
Pretpostavlja se da će se popuštanjem mjera i otvaranjem autosalona tržište u drugoj polovici godine početi oporavljati no kada će se ono vratiti na dosadašnje brojke uvelike ovisi o razmjerima nadolazeće ekonomske krize i o turističkoj sezoni jer velik dio kupaca čine rent a car tvrtke. Teško je biti optimističan i pretpostavlja se da će tržište ove godine pasti i 50 posto u odnosu na prošlu godinu. U svakom slučaju gubici za automobilski sektor ove će godine u Hrvatskoj biti jako veliki. Donekle dobra strana korona krize za velike auto kuće je da barem servisi rade pa mogu računati na dio uobičajenih prihoda.
Na kraju spomenimo i manje važan dio statistike. Najbolje prodavani auto u ožujku je bila Škoda Octavia sa 130 prodanih primjeraka, a slijede Volkswagen T-Cross s 99 i Volkswagen Golf s 84 primjeraka. Najprodavanija marka u ožujku je bio Volkswagen s 438, druga je bila Škoda s 360, a treći Renault sa 189 automobila.