Prodaja novih automobila u Hrvatskoj u prvih deset mjeseci ove godine pala je za 43,4 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, pokazuju podaci o registracijama koje u petak prenosi agencija Promocija Plus.
U tom je razdoblju u Hrvatskoj prodano 31.350 novih putničkih automobila, što je 24.091 ili 43,4 posto manje nego lani.
Gledajući samo listopad u kojemu su prodana 3.093 automobila, prodaja je prema isto lanjskom mjesecu pala za 1.011 primjeraka ili 24,6 posto.
Najprodavanija marka novih automobila u Hrvatskoj u prvih deset ovogodišnjih mjeseci bio je Volkswagen s 5.046 automobila i tržišnim udjelom od 16,1 posto. Slijedi Škoda, članica istog koncerna, s 4.312 automobila i 13,8 posto tržišta te Renault s 2.706 automobila i udjelom na tržištu od 8,6 posto. Iza njih redom slijede Dacia, Kia, Suzuki, Hyundai, Peugeot, Toyota i Opel.
Najprodavaniji modeli su Škoda Octavia, Renault Clio, Volkswagen Polo, Dacia Sandero i Volkswagen T-Cross, a među prvih deset još su Volkswagen Golf, Dacia Duster, Kia Stonic, Renault Captur i Volkswagen T-Roc.
Hrvatski kupci su se u prvih deset mjeseci većinom - 56 posto, odlučili za novog benzinca, a dizelaše je kupilo njih 35 posto. Hibride je odabralo šest, aute na plin dva, a električne aute kod jedan posto kupaca.