Iako je ove godine prodaja automobila blago porasla u odnosu na prošlu, hrvatsko tržište novih automobila još je u vrlo dubokoj krizi.
Samo 24.899 automobila prodanih u prvih sedam mjeseci 2015. (24.193 u 2014.) zabrinjavajuće je loš rezultat, a uzmemo li u obzir da je većina tih vozila prodana rent-a-car tvrtkama i u vozne parkove velikih korporacija, stanje postaje još lošije.
Privatni kupci jednostavno nemaju novca za novi automobil te se snalaze uvozom rabljenih, autosaloni i zastupnici stavljaju ključ u bravu, a država ostaje bez značajnih prihoda od trošarina i PDV-a. U sjeni tih loših vijesti vodi se gotovo epska bitka za tron najprodavanijeg modela u Hrvatskoj 2015. godine. U vrhu, s osjetno većom prodajom od svih ostalih su Opel Astra s 1357 prodanih, Volkswagen Golf s 1318 prodanih i Renault Clio koji je do sada prodano 1244 primjerka.
Unatoč slabom tržištu titula najprodavanijeg automobila u Hrvatskoj donosi prestiž i dobra je reklama za marku koja je uspije usvojiti. Od kada je ozbiljno tržište formirano i od kada se vode službene statistike tom su se titulom okitili upravo Renault Clio, Opel Astra, Volkswagen Golf te Škoda Octavia koja trenutno drži četvrto mjesto ovogodišnje ljestvice. Borba za prestiž ostat će neizvjesna do samog kraja, no ovoga puta neće odlučiti odanost privatnih kupaca, nego vješto snalaženje i pregovaranje zastupnika s velikim kupcima.