Kada je BMW prije desetak godina izbacio svoj X6, mnogi su mislili kako je riječ o običnom prolaznom modnom trendu. No ubrzo je postalo jasno da je X6 puni pogodak, pa je i konkurencija odlučila izbaciti svoje “coupe” izvedbe SUV modela.
U međuvremenu je taj trend, osim klase najvećih SUV-ova, zarazio i manje modele, a posebno mu se posvetio Mercedes, koji je nakon velikog CLE Coupea na tržište izbacio manji GLC Coupe. Testirali smo posebno atraktivnu izvedbu sa snažnim dizelskim motorom, AMG paketom eksterijera i upadljivom crvenom bojom. Jasno da je naš GLC Coupe privlačio poglede gdje god smo se pojavili, a to je upravo ono što žele tipični kupci ovakvih automobila - isticati se i da svatko na prvi pogled vidi kako se radi o skupom automobilu.
Za pogon je zadužen provjereni dizelski motor. iako bi uz karakter ovakvog auta idealno pristajao neki V6, četverocilindraš s 204 KS je i više nego dovoljan. Pršti od snage i momenta, uglađen je i brz, što je vidljivo i po vrhunskim sportskim performansama. Pritom ne mora biti žedan. Mi smo primjerice u gradu trošili između sedam i devet litara na 100 kilometara, ovisno o stilu vožnje.
GLC je izuzetno udoban u vožnji, posebice na dužim putovanjima i na autocesti, a poželite li juriti ima sve potrebne adute za to. Upravljač je izravan, mjenjač s čak devet brzina ultrabrz, a zračni ovjes se savršeno adaptira na svaki stil vožnje. Jednostavno, sve što je potrebno za vožnju na ovom automobilu je savršeno posloženo, golemi je to napredak u odnosu na donedavne “penzionerski” ugođene modele Mercedesa. Ni u pogledu prostranosti GLC Coupe uopće nije loš. Štoviše, bez obzira na kosi stražnji dio, i na stražnjoj klupi ima dovoljno mjesta za više osobe, a u prtljažnik stane raskošnih 550 litara.
Luksuz je na najvišoj razini, a kako i ne bi bio, ovdje se radi o izuzetno skupom automobilu koji ima nevjerojatnih 206.000 kuna dodatne opreme. Iznos za koji biste mogli kupiti luksuzni model srednje klase. No bez toga to više ne bi bilo - to. U svakom pogledu, novi GLC Coupe čini potpuno nepotrebnim veće modele iste koncepcije, njih se kupuje samo zbog još većeg prestiža.
masa: 1964 kg
dimenzije: 473x189x160 cm
obujam: 2143 ccm
snaga: 150 kW/204 KS
ubrzanje (0-100km/h): 7,9 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja: 5,4 l /100 km
cijena: 668.000 kn (testni model) 461.620 kn (bez doplata)
Testirani Mercedes-Benz GLC 250d 4MATIC Coupe u opremi ima alunaplatke 19”, zračni ovjes, AMG paket, navigaciju, tempomat s održavanjem udaljenosti, grijana sjedala presvučena kožom, adaptivna prednja svjetla...