Ashes of Ariandel, prva od dvije ekspanzije, donosi ponešto za svakog ljubitelja Dark Souls 3; novu ledenu zemlju, nova oružja, oklope i nove spellove koji će biti dostatni bez obzira kakve skillove preferira vaš lik.
U ovoj ekspanziji putovat ćete u zemlju poprilično sličnu, no opet potpuno drugačiju u odnosu na Painted World of Ariamis u Dark Souls 1. Bez obzira što ćete tom novom području pristupiti relativno rano, nemojte očekivati da će novi Painted World biti išta mekši, čak i ako ste pobijedili finalnog bossa u Dark Souls 3. Neprijatelji ovdje su iznimno raznoliki i ubojiti, te uspijevaju napraviti strahovitu štetu vašem liku. Također, rano naučiti njihove obrasce napada ključ je za preživljavanje. Primjerice, Millwood Knights, nezgrapne kreature nalik Vikinzima sposobni su zadavati teške udarce. S druge strane, vukovi Ariandela možda ne djeluju zastrašujuće, no naletite li na njih kada su u velikim čoporima, ne piše vam se dobro...
Doduše, čak i sam Painted World može biti smrtonosan, pogotovo nađete li se na liticama podmuklih planina koje se raspadaju pod vašim koracima, što može dovesti do vrlo nepovoljnih situacija. Ariandel nudi iznenađujuće široku lepezu raznolike okoline, no to je pomalo gorko-slatki podatak uzmemo li u obzir koliko ćete brzo prolaziti kroz njih. Pogotovo zbog činjenice što ćete u ekspanziji provesti pet do deset sati, ovisno o vašem skillu i načinu igranja, kao i o tome hoćete li malo zastati i istražiti okoliš.
Bossovi u Ariandelu teški su i zastrašujući na svoj način, te neki od njih nude neočekivane obrate pri napadu, no stekli smo dojam kako i glavni i opcionalni bossovi koriste vrlo slične taktike. No zanemarimo li taj nedostatak, svaki boss na kojeg smo naletjeli ponudio je značajan izazov, i zahtijevao je da promijenimo taktiku. Također, napomenimo kako nećete moći krenuti u PvP borbe sve dok ne sredite opcionalne bossove.
Ostatak recenzije pročitajte na IGN Adriji.