Prema podacima Gemiusa za veljaču 2017. godine čak tri portala iz Styria grupacije našla su se na vrhu ljestvice – što potvrđuje apsolutnu dominaciju na tržištu. 24sata.hr već je tradicionalno najčitaniji hrvatski internetski portal s čak 1 543 625 jedinstvenih korisnika odnosno 28 332 544 posjeta.
24sata.hr je brojem jedinstvenih korisnika ponovno srušio rekord hrvatskog interneta. 24sata može se pohvaliti i najvećom Facebook zajednicom s 1,2 milijuna fanova.
Drugi po čitanosti je portal Večernjeg lista koji je i ovaj mjesec srušio vlastiti rekord i dosegao čak 1 436 322 jedinstvenih korisnika i obuhvatio 57 % hrvatske internetske populacije.
Njuškalo.hr je uvjerljivo već godinama najposjećeniji i najpoznatiji internetski oglasnik s 1 420 766 jedinstvenih korisnika i nevjerojatnih 250 295 904 otvaranja stranica. Koliko je jak brend Njuškala pokazuje činjenica da je automobil, oglašen na portalu, prodan za nevjerojatne 23 minute. U posljednjih mjesec dana, više od 16 tisuća oglasa osobnih automobila predano je na Njuškalu.
Sve brojke glavnih parametara koje mjeri Gemius pokazuju jačinu i moć Styrije koja pod svojim okriljem, uz Večernji list, 24sata, Express, Njuškalo i Poslovni dnevnik, uključuje i specijalizirane portale: budi.in, gastro.hr, klokanica.hr, zdravakrava.hr, cool.hr, autostart.hr, lokalni.hr, diva.hr, agrobiz.hr, mojahrvatska.hr, ordinacija.hr, living, vojna povijest.
Dio Styria grupacije je i portal ordinacija.hr koji od svog osnutka kontinuirano raste a veljača ove godine bila je najčitaniji mjesec s gotovo pola milijuna jedinstvenih korisnika!
Osim pouzdanih zdravstvenih vijesti i vijesti vezanih za prehranu i tjelovježbu, na ordinaciji.hr možete svakodnevno naići na nagradne natječaje ili čak postaviti pitanje u rubriku Halo,doktore! gdje uistinu možete dobiti odgovor na svako pitanje i to od strane stručnjaka.
Ovim nevjerojatnim rezultatima Styria je ponovo pokazala kako je riječ o najjačoj medijskoj kući u Hrvatskoj s najposjećenijim news portalima, ali i specijaliziranim portalima vezanim za tematiku zdravlja (ordinacija.hr) i biznisa (poslovni.hr).
Poslovni.hr dominantno drži vodeću poziciju među digitalnim medijima u Hrvatskoj u segmentu biznis i gospodarstvo. Važnost Poslovnog dnevnika ne samo da su prepoznali čitatelji već i mnogi mali i srednji poduzetnici diljem Hrvatske koji pohađaju edukacije i konferencije. Više od 10.000 hrvatskih menadžera, poduzetnika i obrtnika sudjelovalo je u nekom od edukativnih formata koje organizira Poslovni dnevnik.
Ovim putem želimo zahvaliti svima koji su sudjelovali u postizanju ovog povijesnog rezultata - - našim čitateljima, zaposlenicima, Upravi i klijentima s kojima imamo izrazito uspješne i dugogodišnje suradnje.
I u budućnosti od nas možete očekivati samo više i bolje, pratite nas i dalje!
*Istraživanje Gemiusa prati posjećenost hrvatskih web-stranica. U istraživanju sudjeluje oko 100 hrvatskih stranica, a Gemius je postao standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog istraživanja posjećenosti hrvatskih web-stranica su usporedivi i javno dostupni na web-adresi: https://rating.gemius.com/hr.